کد خبر: ۶۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
موسوی:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره عنوان کرد: زنان امروز جامعه ما باید در این عصر ماهواره‌ها و رسانه‌های ارتباط جمعی، احساس مسئولیت بیشتری کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در همایش «رهروان زینبی» که در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، هدف از قیام امام حسین (ع) را زنده کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: زنان در امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند تأثیر بیشتری بر جامعه بگذارند.
وی با بیان اینکه زنان باید در زندگی خود از حضرت زینب(س) تأسی کنند، افزود: بانوان در این خصوص مسئولیت سنگینی دارند که باید با تاسی به این بانوی بزرگوار در اجتماع و خانه‌های خود نقش‌آفرینی کنند.
موسوی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره عنوان کرد: زنان امروز جامعه ما باید در این عصر ماهواره‌ها و رسانه‌های ارتباط جمعی، احساس مسئولیت بیشتری کنند.
مدیرکل اوقاف فارس با تاکید بر اینکه اگر امروز می‌بینیم که میلیون‌ها مومن پیاده به کربلای معلی مشرف می‌شوند، تاکید کرد: عزاداری مردم به امام حسین(ع) و همچنین حضور عظیم در کربلای معلی به خاطر آتش عشق مردم به سید و سالار شهیدان(ع) است.
نام:
ایمیل:
* نظر: