کد خبر: ۶۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
زنگ روز دانش آموز و استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور و استان ،در دبیرستان 92 شهیدی عشایری دکتر بهشتی شیراز نواخته شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، صبح امروز ، زنگ  روز دانش آموز و استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور و استان، در دبیرستان 92 شهیدی عشایری دکتر بهشتی شیراز نواخته شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: زنگ اتسکبار ستیزی ، امروز راس ساعت هفت و نیم صبح  به صورت همزمان در تمام مدارس استان نواخته شده است.

وی بیان کرد: دبیرستان عشایری شهید  بهشتی  از مدارس خوشنام ، باسابقه و پرافتخار فارس است که در دوران انقلاب 92 شهید تقدیم کرده است و نماد استکبار ستیزی در استان فارس است.

نظری همچنین گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور تمام دانش آموزان راس ساعت 9 از میدان جام و جم و میدان علم آغاز می شود و راهپیمایان به سمت دانشگاه حرکت می کنند.

در این مراسم، که با حضور معاونین اداره کل آموزش و پرورش فارس، مدیر آموزش و پرورش عشایری استان و جمعی از فرهنگیان  و تمامی دانش‌آموزان  دبیرستان عشایری شهید بهشتی برگزار شد، حاضرین جلسه و بویژه دانش آموزان به عنوان حامیان ولایت با شعار‌های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار» یک بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه  به استکبار جهانی نشان دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر: