کد خبر: ۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
اکتسابی مدیریت آموزش و پرورش نی ریز به همراه معاونین این اداره با حضور در دفتر بسیج فرهنگیان نی ریز با مدیر کانون و اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، در این دیدار اکتسابی  با توجه به محوریت بحث مقابله با نفوذ بیگانگان گفت: در برنامه های هفته بسیج  سال جاری تلاش گردید نسبت به مسئله آگاه سازی فرهنگیان بسیجی پیرامون مسئله نفوذ در کشور توجه ویژه صورت گیرد و  آموزش و پرورش به وظیفه خود در حمایت از بسیج فرهنگیان عمل خواهد کرد.

دیدار رئیس آموزش و پرورش نی ریز با مدیر و اعضای شورای بسیج فرهنگیان

در ادامه قاسم زارع  معاونت آموزش و پرورش گفت: حضور ارزشمند و افتخار آمیز بسیج در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و این ارزش انقلابی باید بصورت نهادینه شده در بدنه آموزش و پرورش ساری و جاری باشد.

دیدار رئیس آموزش و پرورش نی ریز با مدیر و اعضای شورای بسیج فرهنگیان

در پایان مهدی خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 1400 نفر عضو بسیج فرهنگیان این شهرستان می باشند این را در نتیجه تعامل و همکاری بسیج و آموزش و پرورش دانست، در ادامه به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج فرهنگیان پرداخت و گفت: طرح صالحین در مدارس و دارالقرآن، توانمند سازی معلمین در مقابله با جنگ نرم دشمن، برگزاری نشستهای روشنگری وبصیرتی، برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، آموزش مربیان و سرگروه های حلقه صالحین، برگزاری همایش های در قالب سبک زندگی اسلامی و ایرانی و...  از جمله اقدامات بسیج فرهنگیان در همکاری و تعامل با مدیریت آموزش و پرورش می باشد. همچنین از مهمترین محورهای بحث در این دیدار  استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان در ترویج اصول اخلاقی در بدنه آموزش و پرورش و بررسی راهکارهای این مهم بود.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: