کد خبر: ۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
حسن زاده در جمع مربیان صالحین بسیج فرهنگیان استان/
حسن زاده در جمع مربیان صالحین بسیج فرهنگیان استان بیان داشت: دشمن در نفوذ کوشش می کند در عین تکثرگرایی، یک هم گرایی در سازش کاری در جامعه هدف ایجاد کند یعنی همه به مذاکره فکر کنند و مطمئن شوند آنچه که در مذاکره بدست می آورند هیچ وقت با روحیه جهادی به دست نمی آورید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حسن زاده در جمع مربیان صالحین بسیج فرهنگیان فارس گفت: در بحث نفوذ و برای مقابله با نفوذ دشمن باید از همان جایی که دشمن شروع کرد شروع کنیم.دشمن از مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر شروع کرد. دشمن از نخبگان شروع کرد نخبگانی که سربازان جبهه فرهنگی بودند.

وی اضافه کرد: دشمن در جهت تربیت نخبگان اولین دانشگاه را در کشور تاسیس می کند، دانشگاه تربیت معلم توسط انگلیس در تهران.

حسن زاده ادامه داد: دشمن تاریخ و فرهنگ ما را بهتر از خود ما می شناسد پس ما احتیاج به شناخت داریم تا بتوانیم تصمیم بگیریم و تصمیم می گیریم که اجرا کنیم. این سه گام مدیریتی است شناخت، تصمیم، اجرا.

وی تصریح کرد: بدون شناخت نمی توان با کسی مقابله کرد و مقابل کسی ایستاد. با ابزار خود او یعنی با هر ادبیاتی آمد شما هم باید با همین ادبیات جلو بروید ولی اصالت و حقانیت خود را فراموش نسازید . حتی باید یک گام هم جلوتر باشید تا اشرافیت داشته باشید.

این مقام مسئول متذکر شد: پس دشمن از حوزه تعلیم و تربیت وارد شد که پرورش بدهد نسلی را که قرار است در آینده در اختیار اهداف و برنامه های او باشد. اگر دشمن موفق شود تربیت کنندگان این نسل را پرورش و اداره و نماید در حقیقت نسل فعال کشور هدف را مورد تعلیم و تربیت قرار داده است در این حال. همه کشور می شود یک سربازخانه جبهه لیبرال(سربازخانه کشور نفوذ کننده)

در این جهت دشمن داشته های علمی کشور های نفوذ شونده را تبدیل به سلاحی بر علیه خودشان می کند . این بازیافت یک بازیافت قوی فکری است در حوزه های نرم افزاری. پس دشمن از این مراکز شروع کرد تا نهایتا برای نفوذ کادرسازی بکند و در زمان مناسب از آن بهره برداری کند.

دشمن برای جذب افراد مراکز تعلیم و تربیت را می گیرد و تنها راه مقابله با آن این است که شما نیز از همان ادبیات وارد شوید و بر مبنای سر فصل های دینی دست به تعلیم و تربیت بزنید.

حسن زاده اذعان داشت: واقعیت ها را باید بر اساس آرمان ها تهیه کنیم ملت بدون آرمان ملت تسلیم در برابر فکر معارض است.بنابراین دشمن در نفوذ می کوشد میان افکار آرمانی با صحنه های واقعی و عینی تفاوت بگذارد یعنی به شما بقبولاند که آنچه که شما می خواهید به نفع شما نیست به عبارت دیگر میان عقلانیت و مصلحت هم آوایی ایجاد می کند تا شما مطمئن شوید آنچه که در مذاکره بدست می آورید هیچ وقت با روحیه جهادی به دست نمی آورید عقلانیت را در مصلحت خلاصه می کند این کار دشمن است که می گوید آنچه که پشت میز مذاکره بدست می آید با جنگ و جهاد به دست نمی آید. اما اگر در تاریخ کشور اسلامی و انقلابیمان دقت کنیم خاهیم دید هر چه که به دست آوردیم پشت خاکریزهای نبرد بوده و هر جا که واداده ایم پشت میز مذاکره.

مسول بسیج فرهنگیان استان اضافه نمود: راه مقابله با نفوذ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است و برای انقلابی ماندن باید همان راهی را که دشمن رفت است در یک مهندسی معکوس در جهت بازپروری دوباره به روز رسانی نمائیم . ما هم برویم و دست به کادرسازی انقلابی بزنیم. هر جا کادر سازی انقلابی لازم است نقش آموزش و پرورش هم به عنوان منبع بی پایان فرهنگی الزامی است اما آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی.

حسن زاده متذکر شد: برای جریان سازی فرهنگی باید از سنین کودکی(مهدکودک ها) شروع کرد یعنی شما باید بشوید ستون ها و استوانه ها، و این یک نقشه راه می خواهد که نقشه راه هم در حرکت های نرم افزاری است. در مرحله دیگر دشمن در نفوذ کوشش می کند میان عقلانیت دینی و سازش کاری هم جهتی ایجاد نماید، یعنی بگوید در حکومت دینی آن کس عاقل است که سازش کارتر و بیشتر اهل مذاکره است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: دشمن در نفوذ کوشش می کند در عین تکثرگرایی، یک هم گرایی در سازش کاری ایجاد کند یعنی شما چه فرهنگی باشید، چه کارمند و چه شغل آزاد و ... ولی همه به یک چیز فکر کنند مذاکره، مذاکره و .. به گونه ای وانمود می کنند که همه چیز با مذاکره نصیب شما خواهد شد و نه چیز دیگر.

بنابراین ما برای مقابله باید روزمرگی را کنار بگذاریم و مسئولیت گرایی را جایگزین آن بنماییم . تکلیف گرایی باید به جای منافع حقوقی فردی قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش معنویت در مقابله با نفوذ به برداشتی که از سخنان گهر بار مقام معظم رهبری در بحث معنویت می شود گفت؛ در موضوع معنیت سه حوزه کارکردی مورد نظر است؛ فرد معنوی، جامعه معنوی، سلوک معنوی . باید متوجه بد معنویت گرایی از اصلاح و تربیت فرد شروع می شود.

حضرت امام(ره) می فرمایند: تا فرد خود را نسازد نمی تواند جامعه را بسازد و تا جامعه ساخته نشود امت ساخته نمی شود. پس فرهنگ سازی از کف جامعه شروع می شود دشمن هم در موضوع نفوذ از کف جامعه شروع کرد.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: