کد خبر: ۷۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
پیام سازمان بسیج فرهنگیان در پی شهادت مدافع حرم شهید رضا ملایی فرهنگی بسیجی:
در پیام سازمان بسیج فرهنگیان در پی شهادت مدافع حرم شهید رضا ملایی فرهنگی بسیجی آمده است: آرمان او اسلام بود و در این راه جان خود را نیز تقدیم کرد.

در پیام سازمان بسیج فرهنگیان در پی شهادت مدافع حرم شهید رضا ملایی فرهنگی بسیجی آمده است: خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، فرهنگی بسیجی شهید رضا ملایی اگر چه باعث تأسف و تألم شدید تمام فرهنگیان ایران اسلامی گشت اما واقعیت آنکه او امروز نزد یارانش «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشیم.

این فرهنگی فرهیحته همانگونه که تا به امروز در سنگرهای تعلیم و تربیت با مبارزه با کسانی که به جنگ با عمق اعتقادات مردم آمده بودند مردانه ایستاد، در سرزمین شام نیز در دفاع از حریم اهل بیت مردانه جنگید و نشان داد «کل یوم عاشورا» در رفتارش متجلی است؛ چه در سرزمین مادری و در دفاع از فرهنگ اسلامی و چه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک خود و دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم.

آرمان او اسلام بود و در این راه جان خود را نیز تقدیم کرد، چراکه معتقد بود دفاع از اعتقادات محصور به مرزهای جغرافیایی نیست و در هر عرصه‌ای باید آماده جانفشانی در این مسیر بود.

شایان ذکر است شهید حاج رضا ملایی فرهنگی پرتلاش، دبیر متعهد، از مدیران نمونه مدارس متوسطه، مسئول بسیج دانش‌آموزی، مسئول هسته گزینش، ریاست شورای شهر طی یک دوره، عضو شورای حل اختلاف و ریاست شعبه آن و یادگار ماندگار جهاد هشت ساله دفاع مقدس بود.

اکنون و در کوران حوادث سخت و درد آوری که دشمن تا بنِ دندان مسلح در کنار مرزهای ایران اسلامی و در عرصه بین المللی(غزه ، عراق، یمن، بحرین، عربستان و ...) مانند گرگ خونخوار بی ترس و واهمه بر سر ناموس اسلام بمب و گلوله می‌ریزد و یا در درون کشور که عده‌ای خود فروخته مرعوب هیمنه پوشالی آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب کودک‌کُشِ صهیونیستی هستند، سازمان بسیج فرهنگیان ضمن تسلیت این واقعه به حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خانواده داغدیده، عهد می‌بندیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ این مجاهد مردمی و فرهنگی بسیجی مدافع حرم، آمادگی مجدد خود را بر حضور میدانی در عرصه‌ دفاع از حریم آل‌الله اعلام داشته و تأکید می‌نماید به فرمان امام خامنه‌ای در هر عرصه و هر میدانی پا نهاده و آماده مبارزه می‌باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: