کد خبر: ۷۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
آموزگار آباده ای به عشق شرکت دانش آموزانش درنمازجمعه برای آنها کلاس تقویتی دروس مختلف را به صورت رایگان برگزار می کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، محمد عاطفت دوست، آموزگار اهل آباده متولد 1342 و دارای 27 سال سابقه تدریس در مقطع ابتدایی می باشد.

وی که هم اکنون بعنوان آموزگار تخصصی پایه پنجم و ششم ، در دبستان پسرانه حاج محمدجعفر بخش صغاد شهرستان آباده مشغول فعالیت است،برای دانش آموزان شرکت کننده در نمازجمعه کلاس تقویتی دروس مختلف را به صورت رایگان برگزار می کند.

عاطفت دوست که عضو ستاد برگزاری نماز جمعه صغاد نیز است مساله نماز وتوجه به آن را دغدغه خود می داندگفت: همیشه در فکر روشی پایدار برای تشویق دانش آموزان به شرکت در نماز عبادی - سیاسی جمعه بودم.

عاطفت دوست گفت:درهمین راستا تصمیم گرفتم از3 سال پیش با مشورت با خود دانش آموزان، برای کسانی که در نماز جمعه شرکت می کنندکلاس تقویتی رایگان برگزار کنم.

وی گفت: کلاس های تقویتی رایگان را هم در مدرسه و هم دردفتر امام جمعه صغاد برگزار می کنم و تا زمانی که بتوانم ، این خدمت را به دانش آموزان عزیز ارائه می نمایم.

مدیر آموزش وپرورش آباده به همراه تنی چند از معاونان و کارشناسان این اداره ضمن حضوردر دبستان حاج محمدجعفر صغاد ، با این معلم خوش ذوق دیدار نموده و از کارارزنده ایشان در زنده نگه داشتن شعایر دینی قدردانی نمودند.

عبدالرسول مهرابی دراین دیدارتوجه به مسائل مذهبی و پرورش دانش آموزانی مومن و مقید را از اهداف آموزش وپرورش برشمرد و از تلاش های دلسوزانه آموزگار محمد عاطفت دوست تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: