کد خبر: ۷۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
جعفری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ثارالله خطاب به فرهنگیان بسیجی:
جعفری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ثارالله در نشست بصیرتی فرهنگیان ناحیه یک به اهمیت انتخابات پیش رو به تشریح وظایف بسیجیان پرداخت و گفت: وظیفه ما این است که مسیر انقلاب را مجددا یادآوری کنیم تا مسیر را اشتباه نرویم و به دنبال بصیرت افزایی باشیم چرا که اگر بصیرت داشته باشیم راه را گم نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، نشست فرهنگی بصیرتی فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ثارالله در سالن اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

جعفری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ثارالله شیراز ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر بیان داشت: ما باید همواره رهرو شهدا بوده و در کنار شهدا باشیم و از امر غافل نشویم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو به تشریح وظایف بسیجیان پرداخت و گفت: وظیفه ما این است که مسیر انقلاب را مجددا یادآوری کنیم تا مسیر را اشتباه نرویم و به دنبال بصیرت افزایی باشیم. چرا که اگر بصیرت داشته باشیم راه را گم نخواهیم کرد.

 جعفری نسبت به انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی هم می تواند باعث سرافرازی و هم باعث سرافکندگی شود که با انتخاب اصلح سرافراز خواهیم بود.

وی همچنین به بحث پروژه نفوذ افراد لیبرال در مجلس و تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند: مواظب باشید افرادی به مجلس نفوذ نکنند که انقلاب را از درون از بین ببرند و انقلاب را با مشکل مواجه کنند.

لذا افرادی صالح و بانجابت و دلسوز را باید انتخاب کنیم تا ان شاء الله هم مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی خوب و منسجمی داشته باشیم. پس تکلیف تک تک ما بسیجیان حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

در ادامه این نشست شهریاری معاون پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم حضور گسترده افراد در انتخابات تاکید کردند.

وی در ادامه خطاب به فرهنگیان بسیجی متذکر شد: آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز در آینده ای نزدیک از  مدیر بسیجی شاخص و برتر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک تقدیر بعمل خواهد آورد.

/انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: