گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
فرمانده سپاه سپیدان در مراسم جشن فجر انقلاب :
امروز عده ای همه هم و غمشان رابطه با آمریکاست و اصلا به مساله نفوذ دشمنان در کشور توجه ندارند، چرا که نفوذی ها آینده انقلاب اسلامی را بر باد می دهند.
به گزارش تنویر سپیدان شامگاه گذشته مورخ 94/11/16 مراسم جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین علیه السلام سپیدان برگزار شد .
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان در این مراسم با اشاره به برخی روابط و سخنان دولتمردان کشور اظهار داشت :  امروز عده ای همه هم و غمشان رابطه با آمریکاست و اصلا به مساله نفوذ دشمنان در کشور توجه ندارند، چرا که نفوذی ها آینده انقلاب اسلامی را بر باد می دهند.
سرهنگ خسروانی ملاک ارزشیابی و تشخیص صلاحیت مسئولین نظام را با استناد به سخن حضرت امام خمینی ره ، حال و وضعیت کنونی افراد دانست و افزود : اخیراً برخی از مسئولین نظام مطالبی را بیان میکنند که علاوه بر توهین به دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی کشور ، موجب ایجاد جو منفی در بین مردم و مسئولین می شود و این امر نشان از فساد کنونی چنین افرادی دارد که در گذشته از یاوران انقلاب بوده اند .
فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان با اشاره به پیروزی های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت : ریشه کفر و نفاق و تروریست با استعانت از خداوند و تلاش رزمندگان جبهه مقاومت در عراق و سوریه خشکانده خواهد شد و اگر نیروهای ایرانی در عراق و سوریه به دفاع از مقدسات نمیشتافتند ، امروزه می بایست در شهر های ایران به مقابله با داعش و تروریست می پرداختیم .
خسروانی در خصوص انتخابات 7 اسفند نیز تاکید کرد : ملاک و اصل انتخابات در نظام ما ، حضور حداکثری مردم در انتخابات است چرا که انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمن و تقویت بنیان نظام و انقلاب است و پس از حضور حداکثری باید به انتخاب کاندیداهای اصلح دقت داشت تا بتوانند بر خلاف روندی که در مجلس ششم پیش رفت ، مجلسی قوی و استکبار ستیز شکل گیرد .
نام:
ایمیل:
* نظر: