کد خبر: ۷۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
مدیریت حوزه های علمیه استان فارس/
حجت الاسلام و المسلمین عابدی در جمع فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: در انتخاب اصلح مراقب باشیم؛ امروز از حلقوم بعضی از خودی ها نفس شیطان استشمام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حجت الاسلام و المسلمین عابدی مدیریت محترم حوزه های علمیه استان فارس در هجدهمین همایش آمرین، نقش فرهنگیان در احیاء، اجرا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر، در خصوص اهمیت و جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، معیار پیروزی انسان را انس با امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: کسانی که آمر به معروف و ناهی  از منکرند رستگارند و اگر جامعه این واجب، این تکلیف را مهم نداند چهره رستگاری و پیروزی را هرگز نخواهد دید.

انس با امر به معروف و نهی از منکر، معیار پیروزی انسان در قرآن است

پیامبر عظیم الشان اسلام فرمود: کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند او خلیفه الله است او خلیفه الرسول است اینها آثار امر به معروف و نهی از منکر است. یعنی کسی که توانایی دارد برای معروف انرژی صرف کند ولی نکند قطعا از مقام خلیفه الهی افتاده است.

مدیریت حوزه های علمیه استان فارس متذکر داشت: امروز در آستانه انتخابات هستیم شرار عالم هستی به میدان آمده، امروز دنیای استکبار، صهیونیست جهانی تلاش می کند. از حلقوم بعضی از خودی ها، نفس شیطان هم شنیده می شود و هم استشمام می شود. گاهی سخن از شورای رهبری می گویند و گاهی دیگر از بیت امام(ره) و حفظ حرمت نواده ایشان و زیر سوال بردن  صلاحیت شورای نگهبان. خیلی باید مراقب بود معروفی بزرگتر از ولایت نیست. امروز دنیای شرار می کوشد تا این کرسی ولایت را از مملکت ما قطع کند و نگذارد برای این کرسی شخصی بنام ولی فقیه قرار داشته باشد. اقتداری که امروز ولی فقیه در کشور ما آفریده است ابرقدرت ها را به زانو در آورده است. می خواهد این اقتدار امروز بشکند اقتداری که هیچ کجا پیدا نمی شود.

وی در پایان با بیان سخنانی از امام علی(ع) پرداخت و گفت: مبادا امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید مبادا توجیه کنید مبادا خودتان همرنگ آن جامعه بشوید.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: