کد خبر: ۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
حجت الاسلام موحدی امام جمعه زرقان در آیین بدرقه دانش آموزان به سرزمین نور گفت: دانش آموزان با کسب معنویت از طریق اردوی معنوی، از جهت دینی و ارزشهای اسلامی و روحیه ایثار و شهادت خودشان را بیمه می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، تعداد 258 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه زرقان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در قالب کاروان راهیان نور عازم مدرسه عشق و ایثار ایران، مناطق جنگی جنوب شدند.

این دانش آموزان که با 7دستگاه اتوبوس به بهشت ایران اعزام شدند قرار است در اردوی سه روزه از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، فتح المبین و معراج الشهدا بازدید نمایند و با ایثارگریهای جوانان وطن آشنا گردند.

حجت الاسلام موحدی امام جمعه زرقان در آیین بدرقه دانش آموزان گفت: دانش آموزان عزیز به مناطق جنگی 8سال دفاع مقدس می روند تا با آرمانهای شهدا عهد و میثاق ببندند.

حجت الاسلام موحدی همچنین افزود: اگر چه این جوانان عزیز در زمان جنگ نبودند ولی الان که به مناطق جنگی می روند، قطعا در مناطق جنگی خاطرات جنگ برایشان تداعی خواهد شد و در مشهد شهدا حضور خواهند یافت و کسب معنویت خواهند کرد.

امام جمعه زرقان در همین رابطه گفت: در واقع دانش آموزان با کسب معنویت از طریق این اردوی معنوی، از جهت دینی و ارزشهای اسلامی و روحیه ایثار و شهادت خودشان را بیمه می کنند و قطعا حضور این عزیزان در مناطق جنگی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سرگرد مجید علیپور فرمانده سپاه زرقان گفت: در این برنامه اردویی سه روزه برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی، اجرای نمایش ستارگان زمینی، تشکیل حلقه های صالحین و بیان مسائل شرعی تدارک دیده شده است و همچنین در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی حضور دارند تا به سئوالات دانش آموزان پاسخ دهند.

حسین جعفری معاون آموزشی آموزش و پرورش زرقان در مراسم بدرقه دانش آموزان، اردوی راهیان نور را فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری جوانان این مرز و بوم در 8 سال دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد همه شرکت کنندگان در این برنامه اردویی بتوانند به نحو احسن از معنویات مناطق جنگی بهره ببرند.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: