کد خبر: ۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
حاج صادقی در جمع سرمربیان صالحین فرهنگیان:
عبد‌الله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مهمترین بحثی که ضرورت دارد به آن پرداخته شود، راز ماندگاری انقلاب است و ضمن اشاره به حدیثی گفت: حضرت امام محمد باقر علیه السلام فرمود:«الابقاء علی العمل اشد من العمل» باقی ماندن در عمل ( کاری) از خود آن عمل دشوارتر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در نشست سرمربیان حلقه های صالحین که در مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به ماندگاری انقلاب گفت: مومن شدن سخت و مومن ماندن سخت تر است، انقلابی شدن مهم است اما انقلابی ماندن مهمتر است، در صراط مستقیم آمدن آسان نیست ولی باقی ماندن در صراط مستقیم هنر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، با بیان اینکه مهمترین بحثی که ضرورت دارد به آن پرداخته شود ، راز ماندگاری انقلاب است  و ضمن اشاره به حدیثی گفتند: حضرت امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:«الابقاء علی العمل اشد من العمل» باقی ماندن در عمل ( کاری) از خود آن عمل دشوارتر است.

حاجی صادقی در پایان با هدف تقویت حلقه های سرمربیان و برقراری ارتباط حداکثری و مستمر با سرمربیان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین منتظری را به عنوان معین خویش معرفی نمودند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان کشور

نام:
ایمیل:
* نظر: