کد خبر: ۷۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
معاون آموزشی مدیریت آموزش پرورش گراش:
در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، دانش آموزان دبستان حضرت زینب (س) به همراه معاون آموزشی مدیریت آموزش وپرورش به مرکز آموزشی درمانی حضرت امیر المؤمنین علی (ع) گراش رفته و این روز را به پرستاران و پرسنل آن مجموعه تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، دانش آموزان دبستان حضرت زینب (س) به همراه معاون آموزشی مدیریت آموزش وپرورش و کادر دفتری آموزشگاه به مرکز آموزشی درمانی حضرت امیر المؤمنین علی (ع) گراش رفته و این روز را به پرستاران و پرسنل آن مجموعه تبریک گفتند.

معاون آموزشی مدیریت آموزش پرورش شهرستان گراش در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت این روز گفت: حضرت زینب الگو و اسوه تمامی مردان و زنان و نماد یک ولایتمدار واقعی در جبهه فرهنگی است.

مصیب قادری همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: "پرستاران فرشتگان رحمت الهی برای همه افراد بیمار و بیماردار جامعه محسوب می‌شوند" عنوان کرد: امیدوارم با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) و سیره ائمه و علی‌الخصوص حضرت زینب (س) روز به روز بیش از پیش در راه خدمت رسانی به مردم موفق تر و ثابت قدم تر باشید.

حضرت زینب نماد یک ولایتمدار واقعی در جبهه فرهنگی است

حضرت زینب نماد یک ولایتمدار واقعی در جبهه فرهنگی است

حضرت زینب نماد یک ولایتمدار واقعی در جبهه فرهنگی است

مهرداد بدیع زادگان

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: