کد خبر: ۷۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان جهرم:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان جهرم گفت: امروز دشمن از زبان عوامل داخلی نقاط قوت را به عنوان نقاط ضعف معرفی می کند و نقاط ضعف را نقاط مثبت که این مهم قابل توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان جهرم گفت: این روزها سطح شهرها و کشور ما بیانگر حادثه ای است که در حال شکل گیری است و ما را به تدبر وا می دارد.

وی اضافه کرد: انتخابی را که پیش رو داریم بسیار حساس است چرا که این بار دشمن همه را به شرکت در انتخابات دعوت می کند. باید تلاش کرد تا بار دیگر دشمن را از پیروزی ناامید کنیم. در این بین انتظار از علما و بزرگان بیشتر است و شما که متولی امر تعلیم و تربیت جامعه هستید دارای وظیفه بیشتری می باشید، باید جامعه را هدایت کنید وآگاهی بخشید.

دکتر رمضانیان در ادامه گفت: برای پایداری از مرزهای عقیدتی به چند عنصر کلیدی نیازمندیم؛ اولین ویژگی شناخت ومعرفت به مرزهای عقیدتی است. تا خودی و دشمن را نشناسید نمی توانید خوب از باورهای خود دفاع کنید اگر انجام وظیفه را می خواهید به خوبی انجام دهید به اصول رفتاری امام(ره) آگاه باشید؛ زیرا دشمن این خطوط را هدف قرار گرفته است.

دومین ویژگی مرزبانی اعتقادی، شناخت تاریخی انقلاب اسلامی است، بویژه تاریخ 100 سال اول اسلام و 100 ساله اخیر در ایران اسلامی، درس های تاریخی را برای دانش آموزان خود بیان کنید. ببینیم دشمن چگونه در برابر اسلامیت و جمهوریت کشور ما ایستاده است تا درس بگیریم.

سومین ویژگی مرزبانان عقیدتی شناخت زمان و الزامات آن است. ببینیم چه شده است که دشمن از بیرون خط می دهد که به پای صندوق رای بیایید و به این افراد رای بدهید و به فلانی رای ندهید!! مگر دشمن چه در این زمان دیده است که امیدوار شده است؟ چرا در این زمان سخن از تغییر رفتار در ایران، سخن می گوید؟

سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه امروز باید مانند شهیدانمان برای حفظ انقلاب تلاش کنیم و حتی یک لحظه را از دست ندهیم گفت: دشمن در فکر تغییر و تحریف در مکتب امام (ره) است تا درنهایت رهبری را از این نظام حکومتی حذف نماید. در این مسیر ابتدا نقد و سپس تضعیف و در نهایت حذف رهبری را دنبال می کنند و برخی از عوامل داخلی امروز از رهبری زیاد سخن می گویند ولی کمتر به عوامل ایشان عمل می کنند. در این انتخابات مراقب باشید!! اسلامیت نظام را دشمن قرار گرفته است، امروز ردپای اشرافیت در این کشور دیده می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دشمن سودای حضور در هر دو مجلس را دارد. در انتخاب اصلح باید هوشیار باشید. فرد اصلح اعلام موضع نسبت به دشمن دارد. امروز دشمن از زبان عوامل داخلی نقاط قوت را به عنوان نقاط ضعف معرفی می کند و نقاط ضعف را نقاط مثبت، این مهم قابل توجه است.

وی در پایان گفت: اینکه دو جریان فکری در مقابل یکدیگر هستند، این دو جریان جدا از گروه های سیاسی است. این دو جریان عبارتند از جریاتی که اسلام گراست و گروه دیگر که می خواهد اسلام را از جامعه حذف نماید. باید کسانی را به مجلس بفرستید که آمریکا را دوست نپندارند و آمریکا را نماد استکبار بداند.

/انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: