کد خبر: ۸۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس خبرداد:
رئیس اداره امور اداری وتشکیلات آموزش و پرورش فارس از ایجاد شرایط ویژه برای نقل و انتقال فرهنگیانی که دارای مصدومیت حین خدمت،بیماری خاص وصعب العلاج هستند خبرداد.
وحید رضا نظام الملکی، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه نقل و انتقال اداره کل، تمامی همکاران فرهنگی متقاضی انتقال که خود، فرزند یا همسر آنان دارای بیماری خاص یا صعب العلاج هستند و همچنین شخص همکار فرهنگی صدمه دیده حین خدمت که منجر به قطع یا نقص عضو مؤثر شده باشد ، می توانند برای دریافت معرفی نامه به شورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان شیراز به اداره محل خدمت خود مراجعه نمایند.

وی گفت: در این طرح علاوه بر همکارانی که در سال جاری انتقال موقت هستند ، سایر همکارانی که متقاضی جدید انتقال نیز می باشد ، می توانند در سال تحصیلی 96-1395 متقاضی انتقال باشند.

نظام الملکی تاکید کرد: از همه ادارات آموزش و پرورش نیز خواسته شده تا ،در خصوص بخشنامه یاد شده ، اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: با توجه به استعلام انجام شده از شورای پزشکی علوم پزشکی شیراز، فهرست بیماری های خاص و صعب العلاج شامل فهرست بیماری های خاص مثل هموفیلی، تالاسمی، دیالیز ،MS و فهرست بیماری های صعب العلاج و دیر علاج مانند پیوند اعضاء ، انواع سرطان ها ، نقص ایمنی مادرزادی، هپاتیت B و C5، بیماری های شدید روانی ، بیماری های پیشرفته مانند لوپوس، آرتریت روماتوئید، سیستیک فیبروزیس می باشد.

وی همچنین گفت: در تبصره این موضوع آمده است همکارانی که غیر از موارد فوق دچار بیماری نادر دیگری می باشند، فقط با تأیید پزشک متخصص معالج و درج عبارت صعب العلاج در متن نامه می توانند به شورای پزشکی برای اظهار نظر نهایی معرفی شوند.

نظام الملکی همچنین گفت: همکارانی که خود، فرزند یا همسر آنان دارای یکی از بیماری های فوق می باشند می توانند پس از مراجعه و دریافت نامه از پزشک متخصص معالج به تاریخ سال 95 و درج عبارت صعب العلاج در متن آن، با همراه داشتن دو قطعه عکس فرد بیمار به امور اداری ادارات آموزش و پرورش مبدأ مراجعه و معرفی نامه به شورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان شیراز را دریافت کنند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس افزود: بیماران خاص یا صعب العلاج که دارای کارت شناسایی صادر شده از بنیاد امور بیماری های خاص می باشند، نیازی به معرفی به شورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان ندارند.

وی در ادامه گفت: همکاران فرهنگی که حین خدمت و در انجام وظیفه مصدوم شده و دچار قطع یا نقص عضو مؤثر شده باشند ، می توانند با ارائه مدارک و مستندات از قبیل گزارش تصادف، گزارش نیروی انتظامی، مدارک پزشکی و بیمارستانی، نامه پزشک متخصص در سال 95 ، به ادارات مبدأ خدمتی مراجعه تا برای اظهار نظر نهایی به شورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان شیراز معرفی گردند.

نظام الملکی با بیان اینکه جلسات شورای پزشکی روزهای شنبه هر هفته از ساعت 12:30 تشکیل خواهد شد افزود : متقاضیان برای شرکت در این جلسات، لازم است با در دست داشتن دو نسخه از نمون برگ معرفی به شورای پزشکی ممهور به مهر امور اداری اداره مبدا ، اصل مدارک و مستندات پزشکی، دفترچه بیمه درمانی و نامه پزشک معالج به شورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان شیراز، واقع در بلوار هجرت، پل هجرت(پل پارکینگ) مراجعه نمایند.

وی افزود: مهلت زمانی مراجعه به شورای پزشکی از روز شنبه 28 فروردین تا شنبه 25 اردیبهشت 95 می باشد.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: حضور فرد بیمار در جلسه شورای پزشکی برای بررسی دقیق وضعیت ایشان و اظهار نظر نهایی اعضای شورای پزشکی الزامی است.

نظام الملکی با تاکید بر اینکه دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان و نیروهای حق التدریس مشمول این بخشنامه نمی گردند افزود : شرایط، نحوه و نوع انتقال واجدین شرایطی که نوع بیماری خاص، صعب العلاج و یا قطع و نقص عضو آنان مورد تأیید شورای پزشکی قرار گیرد متعاقباً اطلاع رسانی می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: