کد خبر: ۸۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
مهدیارفرد در جمع فرهنگیان ناحیه 2 شیراز:
مهدیارفرد رئیس شورای عالی بسیج کارمندان استان در جمع فرهنگیان ناحیه 2شیراز گفت: نوع انتخاب مردم در سرنوشت کشور بسیار مهم است. انقلاب نیازمند افرادی ولایتمدار و شجاع در برابر بیگانه و توانمند در تولید تفکر انقلابی است. کوشش کنیم با انتخاب صحیح آینده ای روشن و امیدوار به فضل و کرم الهی را رقم زنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، مهدیارفرد رئیس شورای عالی بسیج کارمندان استان فارس در جمع سرگروههای صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه 2شیراز وظیفه ی سرگروه های صالحین را روشنگری در جمع فرهنگیان عنوان داشت و گفت: ضروریست در جهت گسترش فرهنگ ناب اسلامی و به منظور رفع نیازهای فکری جامعه قشری خود(فرهنگیان) تلاش نمایند. جهت رسیدن به این هدف می بایست نیازمندی های فرهنگی را شناسایی و مدیریت نمود و این مهم عملی نمی شود مگر با شناخت زمانه و اقدام به موقع و به اندازه.

وی با بیان اینکه آمریکا در مورد برنامه حمله به ایران از نظر تجهیزات و امکانات و برنامه ریزی بسیار قوی است خاطر نشان کرد: بزرگترین ضعف آمریکا مشکل نیروی انسانی است که در تمام استراتژی ها و برنامه ها موقع عملیاتی شدن برنامه ها ضعف اراده در نیروها وجود دارد.

مهدیار فرد در ادامه گفت: اگر بخواهیم این آسیب گریبان ما را نگیرد و خود را به داشتن جامعه ای فهیم، آگاه و توانمند مجهز سازیم باید پیوسته نقشه های شوم بیگانه را در وقت مناسب رصد و شناسایی کنیم و با حفظ آمادگی خود، آماده مقابله با این تهدیدات باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در سال 1382 آمریکا امکانات و تجهیزات گسترده ای در خلیج فارس و کشور عراق متمرکز کرد که بتواند به ایران حمله کند ولی آمریکا فهمیده است که ایران مانند کشورهای بی اراده خلیج فارس و کشورهای عراق و پاکستان نیست و اراده حمله به ایران را ندارد.

وی در تکمیل صحبت های خود گفت: دقیقا حفظ آمادگی برخورد با بیگانه و دشمن در جامعه خودی این نکته را به او تفهیم می کند در صورت هر گونه اقدام تهدیدآمیز قطعاً او را به زمین زده و به شکست خواهد کشاند. بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که این آمادگی از حوزه های تئوریک به حوزه های عملی گسترش یافته و گفتمان عمومی تمامی مسئولین و مجریان ایران اسلامی شود. باید متوجه بود محور در این اقدام داشتن روحیه انقلابی با محتوای تفکر انقلابی است. تفکر انقلابی خطوط اصلی انقلاب را تعیین و تبیین می کند.

رئیس شورای عالی بسیج کارمندان استان فارس افزود: متاسفانه در کشور افرادی هستند که می خواهند ولایت فقیه را هدف قرار دهند و اصلاحات ایجاد کنند.

مهدیار فرد با بیان اینکه مشکل ما آمریکا نیست مشکل ما افرادی هستند که از آمریکا می ترسند بنابراین ما باید افرادی را انتخاب کنیم که از آمریکا ترسی نداشته باشند گفت: دشمن هیچگاه در نقشه های خود موفق نخواهد شد مگر زمانی که در داخل افرادی از روی جهل یا خیانت عامل اجرای برنامه های ایشان شوند.

وی در پایان گفت: نوع انتخاب مردم در سرنوشت کشور بسیار مهم است. انقلاب نیازمند افرادی ولایتمدار و شجاع در برابر بیگانه و توانمند در تولید تفکر انقلابی است. کوشش کنیم با انتخاب صحیح آینده ای روشن و امیدوار به فضل و کرم الهی را رقم زنیم.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: