کد خبر: ۸۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس خبرداد:
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: همكاران فرهنگي كه در حال حاضر به صورت انتقال موقت مشغول به خدمت مي باشند، در صورت دارا بودن شرايط و مقررات ، می توانند متقاضي تبديل انتقال موقت به دائم شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،وحید رضا نظام الملک گفت:پيرو بخشنامه شماره 94/23933/71 مورخ 18 اسفند 94، با توجه به مصوبه كارگروه نقل و انتقال اداره كل آموزش و پرورش فارس ، همكاران فرهنگي كه در حال حاضر به صورت انتقال موقت مشغول به خدمت مي باشند، مي توانند با توجه به شرايط و مقررات مندرج در این بخشنامه  متقاضي تبديل انتقال موقت به دائم شوند.

رئیس اداره  امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: همکاران متقاضي لازم است  با مطالعه دقيق شرايط مندرج در بخشنامه و  تكميل نمون برگ ها، در موعد مقرر به ادارات مقصد و مبدأ مراجعه نمايند.

نظام الملک ضمن تاکید بر لزوم اطلاع رساني ادارات آموزش و پرورش در مورد این بخشنامه  به واجدين شرايط افزود : اولین شرط تبديل انتقال موقت به دائم ،  موافقت مبدأ به همراه اعلام نیاز و موافقت مقصد مورد نظر می باشد.

وی دارا بودن  حداقل 4 سال سابقه انتقال موقت به ناحيه و منطقه به صورت متوالي يا متناوب  و حداقل 2 سال سابقه اشتغال در اداره مبدأ خدمتي و یا  حداقل 3 سال سابقه انتقال موقت به ناحيه و  منطقه به صورت متوالي يا متناوب و حداقل 3 سال سابقه اشتغال در اداره مبدأ خدمتي  را از دیگر شروط مهم این طرح اعلام کرد.

نظام الملک گفت: داشتن حداقل 6 سال سابقه اشتغال تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور 95  ، بدون احتساب ايام تحصيل، متعهدين خدمت، مرخصي بدون حقوق، خدمت نظام وظيفه، سنوات نهضت و حق التدريس، قراردادي و ...   را از دیگر شرایط مندرج در این بخشنامه ذکر کرد.

رئیس اداره  امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس افزود : در این خصوص سنوات مرخصي زايمان و نيمه وقت بانوان در زمان انتقال موقت به صورت كامل محاسبه می  گردد.

 وی تكميل نمون برگ تعهد، مبني بر تدريس در دوره ابتدايي  به مدت حداقل 3 سال بعد از تحقق انتقال دائم  را نیز به عنوان یکی از ضوابط این نوع انتقال عنوان کرد.

نظام الملک   همچنین  در مورد شرایط  تبدیل انتقال موقت به دائم به نكات  زیر اشاره کرد:

1- تبديل انتقال موقت به دائم همكاراني كه متقاضي خروج از چهار ناحيه شيراز مي باشند از شرايط بندهاي ج و د بخشنامه  معاف مي باشند و با هرسابقه خدمتي بلامانع است .

2- تبديل انتقال موقت به دائم براي آخرين ناحيه يا منطقه اي كه در حال حاضر اشتغال به كار دارند امكان پذير مي باشد  .

3- تبديل انتقال موقت به دائم همكاراني كه سنوات گذشته به شرط تدريس در دوره ابتدايي انتقال موقت يافته اند وليكن در دوره و رشته ديگري به كار گرفته شده اند ممنوع است .

4- لازم است نمون برگ تعهدنامه ، درباره تعهد سه ساله تدريس در دوره ابتدايي توسط متقاضي در دو نسخه ، ابتدا در ادارات مقصد تكميل و مورد تأييد قرار گرفته و سپس يك نسخه از آن به ادارات مبدأ قبل از تكميل نمون برگ تقاضا ( نمون برگ شماره يك ) ارائه گردد .

5-تبديل انتقال موقت به دائم واجدين شرايط بين نواحي چهارگانه شيراز در صورت نياز ناحيه مقصد در رشته و دوره تحصيلي مرتبط متقاضيان بلامانع است .

6- نمون برگ شماره يك و فرم تعهد نامه  مندرج در بخشنامه ،پس از تكميل و تأييد ، باید در پرونده پرسنلي همكاران متقاضي تبديل انتقال موقت به دائم درج و بايگاني گردد .

وی در مورد جدول زمانی این طرح گفت:  بخشنامه تبدیل انتقال موقت به دائم  هم اکنون به تمامی ادارات آموزش و پرورش فارس  ارسال شده و متقاضیان می توانند از 11 لغایت 25  اردیبهشت ماه 95  برای ثبت نام ، به صورت  حضوري به كارگزيني اداره مقصد و مبدأ مراجعه نمایند.

لطفا برای دریافت بخشنامه تبدیل انتقال موقت به دائم ، اینجا کلیک کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: