کد خبر: ۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
سردار شهید "عبدالرضا مجیری" در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: همسر عزیزم توصیه به صبر و استعانت از خداوند متعال را خواهانم و اینکه در مراسم من قوی و مقاوم باشید و نشان دهید که فدایی دادن در راه حق و حقیقت شادی دارد نه غم و اندوه و اشک و ناله.
سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مجیری فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(ع) در حالی که ۲۰ روز از حضورش به عنوان فرمانده گردان فاطمیون در جبهه‌های سوریه سپری شده بود، سه شنبه سوم آذر ماه سال گذشته در حلب و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار دو فرزند دختر ۱۱ و ۶ ساله و یک پسر ۳ سال به یادگار مانده است.

در ادامه فرازی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را می‌خوانید:

به نام الله یگانه پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بر همه انبیا مخصوصاً نبی مکرم اسلام(ص) و با سلام خدمت تمامی اوصیاء مخصوصاً نائب و وصی رسول اکرم(ص)، اسدالله، اُذن الله … امیرالمؤمنین و تمامی جانشینان بر حقشان و سلام خدمت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و نائب بر حقش و یگانه دوران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (روحی فداء).

گواهی می‌دهم که خدا یکی است و شریکی برای او نیست و الله تنها معبود جهانیان است.

گواهی می‌دهم به تمام انبیاء الهی از حضرت آدم تا خاتم آنها و افضل آنها محمد مصطفی(ص).

گواهی می‌دهم به همه اوصیا پیامبران، مخصوصا اوصیا پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) از امیرالمؤمنین علی(ع) تا یازده جانشین بر حقش که خاتم آنها امام عصر و الزمان حضرت مهدی (روحی فداء) می‌باشد.

گواهی می‌دهم که ولایت فقیه جانشین بر حق ائمه(ع) بوده و اطاعت از ولی فقیه اطاعت از معصوم(ص) بی کم و کاست می‌باشد.

با عرض سلام خدمت مهدی موعود (روحی فداء) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای و تمامی رهروان شهیدان راه حق و حقیقت و با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و آشنایان و فامیل و همکاران و برادران و خواهرانم و مادر گرامی‌ام و پدر و مادر همسر عزیزم.

همسر عزیزم من در زندگی حق شما را ادا نکردم. امیداورم مرا ببخشید و از خداوند برایم طلب غفران و رحمت کنید. ان‌شاءالله همدیگر را در پیش خداوند متعال ملاقات کرده و در آخرت نیز یار و همبال هم باشیم. به شما همسر عزیزم توصیه به صبر و استعانت از خداوند متعال را خواهانم و اینکه در مراسم من قوی و مقاوم باشید و نشان دهید که فدایی دادن در راه حق و حقیقت شادی دارد نه غم و اندوه و اشک و ناله.

همسر عزیزم شما را سفارش می‌کنم در مورد بچه‌ها که نگذارید آن‌ها از راه خدا و ولایت دور شده و آنها را بچه‌هایی مؤمن و پرهیزگار بار بیاورید و به آنها همواره بگویید که پدرشان در راه حق و حقیقت قدم برداشته و جان ناقابلش را فدای راه معبود نموده و شما نیز باید پاسدار حرمت خون پدرتان بوده و از راه حق و حقیقت و پیروی از ولی فقیه منحرف نشوید. همسر عزیزم همواره کوشش کنید که به بچه‌هایم بجز روزی حلال ندهید و آنها را از روزی غیر حلال باز دارید.

همسر عزیزم همواره در زندگی بر خدا توکل کنید و از او یاری بجوئید و جز راه خدا راهی را نروید تا به او ملحق شوید.

خدمت دختر گلم سلام می‌کنم و به او می‌گویم که او را خیلی دوست دارم و برای عاقبت بخیری‌اش دعا می‌کنم. دختر گلم در زندگی خدا را فراموش نکن و در کارها کمک مادرت کن و حجاب و عفتت را مواظب باش و برای پدر گناهکار خود نیز دعا کن که خدا مرا بیامرزد و از سر تقصیراتم بگذرد.

به زهرا خانم و محمد حسین گلم سلام می‌کنم و به آنها می‌گویم که بابا همواره دعاگوی شما بوده و برای عاقبت بخیریتان دعا می‌کند. بچه های گلم بابا را از دعای خیر خود فراموش نکرده و اعمال  و رفتارتان جوری باشد که مرا پیش پیامبر و ائمه(ص) سر افراز کرده و شرمنده نسازد.

مادر گرامی و مهربانم شما نیز مانند زینب(س) صبر پیشه کن و مرا از دعای خیر خود فراموش نکرده و مرا ببخش.

از تمامی برادران و خواهران و دوستان و آشنایان و همکارانم می‌خواهم که اگر تقصیری یا کوتاهی از جانب من در مورد آنها سرزده مرا ببخشند و مرا حلال کنند و از ولایت فقیه دست برنداشته و تا پای جان از آن حمایت کنند.

از همه، همسر و فرزندان و عزیزانم طلب عفو نموده و همه را به خداوند مننان می‌سپارم و به آنها جمله شهید بهشتی را می‌گویم که "سر نوشت مُقَلِدان خمینی چیزی جز شهادت نیست".

از خداوند متعال می‌خواهم که در بدنم اثری از زخم‌های بدن امام حسین(ع) و اثری از پهلوی شکسته حضرت زهرا باشد. اگر جنازه‌ام برگشت که از خدا می‌خواهم که برنگردد مرا هر کجا خواستید دفن کنید و از همگی التماس دعا دارم و شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم.

منبع:دفاع پرس

نام:
ایمیل:
* نظر: