کد خبر: ۸۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان استان فارس:
سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان استان فارس در نشست ویدیو کنفرانس مربیان صالحین گفت: پایبندی به اهداف اولیه انقلاب و هدفگیری آرمان های بلند انقلاب جهت اجرا انسانهای بزرگ با روحیه انقلابی می خواهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، اولین نشست صالحین بسیج فرهنگیان استان در سال 95 با موضوع انقلابی گری با حضور سرهنگ پاسدار حمید حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان و حجت الاسلام امیدی سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان استان به صورت ویدیوکنفرانس کنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام امیدی سرمربی بسیج فرهنگیان فارس در حلقه مربیان استان در این نشست گفت: استمرار انقلابی گیری و روحیه انقلابی تا پایین ترین رده در یک جامعه مومن، متعبد و انقلابی تعریفی است که رهبر ی از حضرت امام خمینی (ره) دارند. باید توجه داشت که محصول نهایی این سه ویژگی می شود عبد خداوند.

فرد انقلابی پیوسته متصل به ذات باری تعالی است، بنابراین در این مسیر پیروی و کسب رضایت افراد مهم نیستند بلکه ویژگی های انقلابی مورد نظر است. از آسیب های این انقلاب پیروی از اسلام سکولار است که بسیار مهم است.

سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان فارس افزود: پایبندی به اهداف اولیه انقلاب و هدفگیری آرمان های بلند انقلاب جهت اجرا انسانهای بزرگ با روحیه انقلابی می خواهد، انسان هایی که پایبند به استقلال همه جانبه کشور بوده و در هیچ برهه از زمان دست از آرمان های والای انقلاب دست بر نمی دارند. در این بین استقلال امنیتی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در بین تمامی مبانی استقلالی یک کشور، استقلال فرهنگی جایگاه حساس دارد. متاسفانه هم اکنون بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی وضعیت فرهنگی کشور دچار نوعی ولنگاری است و ضروریست متولیان و مدیران مربوطه در این خصوص اقدام عاجل نموده و نقشه راه خود را در چهارچوب مبانی انقلاب نشان، تعریف و اجرا نمایند.

سرمربی بسیج فرهنگیان در حلقه مربیان استان افزود: ضروریست برنامه های دشمن را باز خوانی کنیم تا در آینده فریب او را نخوریم و عوامل داخلی که هم نوا با استکبار شده اند توطئه را توهم نخوانند. باید حتی به تعریفهایی که دشمن از ما هم می کند حساس باشیم.

حجت الاسلام امیدی متذکر شد: اگر بخواهیم جلوی دشمن بایستیم باید تقوای سیاسی و فردی و جمعی داشته باشیم.

وی یادآور شد: هم اکنون کامل ترین الگوی عینی شاخص های انقلابی گری خود شخص رهبر معظم انقلاب خواهند بود که خواهان وحدت قوا و مردم در برابر استکبار هستند و خواهان اتحاد مردم و حکومت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید در برابر دشمن آگاه و بیدار غفلت کرد و بخواب رفت.نباید به مادیات و به دنیا دل بست و به وضع موجود راضی بود چرا که روحیه انقلابی گری به واسطه همین نفسانیت هاست که انقلابی گری تهدید و کم رنگ می شود و ادبیات نظام سلطه که برای قدرت می جنگند کم کم جای واژه خدمت به مردم را خواهد گرفت.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: