کد خبر: ۸۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان فارس؛
سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را به شرح زیر صادر نمود.

روز قدس از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است. "مقام معظم رهبری"

شجاعت، بیداری و فداکاری مرم غزه، الهام گرفته از خط سیر انقلاب اسلامی به رهبری فقیه آگاه به زمان و نایب برحق خمینی کبیر(ره) امام خامنه ای عزیز است. غزه نماد اسلام خواهی ملتی است که فریاد مظلومیت را از حنجره اسلام، پرخروش به گوش جهانیان می رساند.

ماجرای غزه یک قضیه محلی و منطقه ای نیست، داستان باورها و اعتقادات یک ملت است و اطمینان به وعده الهی درنصرت و پیروزی قطعی حق بر باطل.

غزه مظهر و نماد دو جبهه استکبار با تمام داشته های پوشالیش و یک ملت با تمام غرور دینی در عین مظلومیت است. امروز غزه محصول و نتیجه مجاهدانی است که با اخلاص الهی خود رفتار علوی را با نیروهای مجاهد و خستگی ناپذیر خود در برابر دیدگان جهانی که عاری از فضائل اخلاقی است از یک سو و انسان هایی که پرچم عدالت الهی را بر دست گرفته و منتظران بصیر و مجاهدانی دلیر در عرصه های جهادی اند به نمایش گذاشته است.

و اما مسیر الی ا... ؛ گردنه های سخت و دشواری دارد که جز با ایمان و اخلاص در عمل و امید به فضل و کرم الهی و صبر در برابر مشکلات طی نخواهد شد.

باید به هوش باشیم که این مسیر الهی در جهت تکامل روح قدسی، دام ها و لغزش گاه های بسیار دارد. که یکی از این لغزش گاه ها دمین روح بی تفاوتی در برابر ظلم ظالم به مظلوم است، آرام ننشینیم که؛

-در این ره یاس و ناامیدی از وعده الهی ممنوع است.

-منفی بافی از آینده درخشان حزب الله در برابر دنیای شرک و کفر ممنوع است.

-بی همتی مجاهد عرصه مبارزه حق و باطل ممنوع است.

-شتابزدگی مدیران و فرماندهان عرصه های جهادی ممنوع است.

و پیوسته به یاد داشته باشیم که؛ صبر کلید واژه نصرت الهی بر مردمانی است که تحسین جهان را به مقاومت زیبایی خود در برابر دنیای کفر برانگیخته است.

امروز قلب های انسانهای مجاهد در برابر دیدگان رب جلیل شکفته است تا با صلابت و قدرت برگرفته از وعده الهی به مبارزه با تمام زشتی ها و پلیدی ها برخیزند و یاری دهنده برادران خود در غزه مقاوم باشند.

امروز غزه محک امتحان فدایان صراط حق است.

امروز غزه عرصه اثبات وعده های پوچ مدعیان حقوق انسانیت با ابزار بت پرستی مدرن است.

امروز غزه حربه شهادت در برابر مرگ با ذلت است.

امروز غزه حیات را با شرف مبادله میکند تا در ذهن تاریخ جاودانه بماند و با اهدای جان خود ایمان خویش را به خدا اثبات میکند.

و اینک مائیم و یک امتحان دیگر، با حضور خود در روز جهانی قدس دگرباره با برادران و خواهران خود در غزه مقاوم پیمان می بندیم که در تمامی مظلومیت های ایشان شریک و حاضریم و مشت های خود را با صلابت انقلابی که از امام و مقتدای خویش آموختیم گره کرده تا بر دهان استکبار جهانی کوبیده تا آنها را از خواب آشفته ای که تعبیری جز ذلت ندارد بیدار سازیم.

وعده گاه تمامی فرهنگیان بصیر در جای جای کشور اسلامی عزیزمان ایران سرفراز با شعار؛ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس

/انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: