کد خبر: ۸۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس خبر داد:
سرهنگ پاسدار حمید حسن زاده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس از تاسیس و راه اندازی کانون بسیج پیشکسوتان فرهنگی در شهر مقدس شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، سرهنگ پاسدار حمید حسن زاده با اعلام این خبر افزود: استان فارس جزء چند استان اول کشور است که کانون بازنشستگان آموزش و پرورش را در مرکز استان (شیراز) راه اندازی و فعال نموده است.

وی ادامه داد: استان فارس، اولین استانی است که به صورت خود جوش دست به تشکیل کانون بسیج فرهنگیان در کانون بازنشستگان زده تا فرهنگیان محترم بازنشسته از این فرصت ایجاد شده در جهت حضور معنوی در بسیج بهره مند شوند.

حضور یکپارچه هدفمند در برنامه های فرهنگی و مناسبت های تقویمی، برگزاری اردوهای تفریحی و تشکیل حلقه های صالحین از جمله فعالیت های این کانون در طول دوره بازگشایی است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس با اشاره به جامعه هدف 25 هزارنفری بازنشستگان آموزش و پرورش استان گفت: فرهنگیان پس از طی نمودن خدمت سنواتی و شرف حضور در کسوت بازنشستگی تلاش می کنند تا از تجارب ارزنده خود در این دوران جامعه مخاطب را محروم نساخته و همچنان دارای نقش مثبت در جریان سازی فرهنگی باشند. بنابراین هدف بهره گیری از تجربیات این گروه از جامعه بوده و هدف از تشکیل ابن کانون نیز همین بوده است.

وی با بیان اینکه این کانون هم اکنون نزدیک به 200 عضو و 12 حلقه صالحین دارد اضافه کرد: این امر باعث شده است فرهنگیان بازنشسته در مناسبت های تقویمی حضوری منسجم و سازمان یافته از جمله مراسمات روز قدس یا دهه مبارک فجر داشته باشند.

/انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: