گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۶
معاون روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین :
به گزارش تنویر از سپيدان ؛ نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخابات توسط فرهنگي اجتماعي ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپيدان و با حضور اقشار مختلف مردم ، بسیجیان و اعضای هيئت عاشقان ولايت بسیج سپيدان در سالن اجتماعات شهيد قنوتي اردكان برگزار شد .
در این نشست بصیرتی سیاسی دکتر احمد اسفندیاری معاون روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضيلت ماه مبارك رجب و آماده شدن براي ورود به ماه مبارك شعبان و رمضان ، اين ماه را وسيله اي براي رسيدن به قرب اللهي و آمادگي براي بندگي در ماه مبارك رمضان دانستند .
دكتر اسفندياري با اشاره به نامگذاري سالها توسط مقام معظم رهبري ،‌ اين نامگذاري ها را بر اساس حكمت و صلاحديد كشور و مردم دانستند .
سپس با اشاره به سخن حضرت امام كه فرمودند مردم ايران در عصر حاضر به مراتب بهتر از مردم زمان پيامبر و ائمه معصوم بودند ، مردم ايران را مردمي غيرتمند و حماسه آفرين توصيف نمودند .
در فتنه 88 حماسه 9 دي را آفريدند ، حماسه اي كه در طول تاريخ سابقه ندارد و اگر نياز باشد همين مردم باز هم حماسه اي پر شور تر از سال 88 مي آفرينند و انشالله امسال هم با حركت جهادي ديگري در انتخابات شركت مي كنند .
دكتر اسفندياري با توجه به اينكه دشمن در صدد فضا سازي و نا اميد كردن مردم از گذشته انقلاب اسلامي است ، مردم را به مقايسه وضعيت قبل و بعد از انقلاب دعوت كرده و با اشاره به همه مشكلات اقتصادي و ... افزودند مردم بايد پيشرفتهاي علمي ، نظامي ، پزشكي و ... كشور را مد نظر قرار دهند .
دكتر اسفندياري با توجه به اينكه دشمن به دنبال ناكارآمد ترين ، سازشكارترين و دورترين فرد به ولايت و رهبري است ، مردم را به انتخاب ولايتمدارترين ، سازش ناپذيرترين و اصلح ترين كانديد دعوت كردند .
در ادامه به بيش از 30 سوال كتبي حاضرين در جلسه پاسخ داده شد .


نام:
ایمیل:
* نظر: