گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
در دهه کرامت انجام شد:
آیین تکریم امامزاده سید سلطان نورالدین غازی علیه السلام در اردکان فارس برگزار شد/گزارش تصویری
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس عصر دیروز دوشنبه مورخ 95/05/18 و همزمان با روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه؛ آیین تکریم امامزاده سید سلطان نورالدین غازی(ع) در سپیدان برگزار شد.
در این مراسم معنوی که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، زائران و مجاوران امامزاده سید نورالدین علیه السلام حضور داشتند برنامه های متنوعی از جمله سرودخوانی، سخنرانی مذهبی، اهدای جوایز، گلباران ضریح مطهر امامزاده برگزار گردید.

به گزارش سپیدان پرس، همزمان با دهه کرامت، آیین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید سلطان نورالدین غازی علیه السلام در محل زیارتگاه آن حضرت در اردکان فارس برگزار شد.

در این مراسم معنوی که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، زائران و مجاوران اامامزاده سید سلطان نورالدین غازی علیه السلام حضور داشتند برنامه های متنوعی از جمله سرودخوانی، سخنرانی مذهبی، اهدای جوایز، گلباران ضریح مطهر امامزاده برگزار گردید.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سپیدان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار سپیدان پرس در رابطه با لزوم تکریم امامزادگان و توجه به بقاع متبرکه گفت: امامزادگان حق حیات معنوی بر کشور ایران دارند و آن تأثیری که حضور امامزادگان در اقصی نقاط ایران بر شیعه شدن این کشور داشته را هیچ موضوع دیگری نداشته است.

سید سعید حسینی افزود: پیوند قرآن و عترت در کشور ما توسط امامزادگان اتفاق افتاده است و لذا به گفته صاحب جواهر جایی که امامزادگان مدفون هستند مسجد به حساب می آید و استدلال حضرت آیت ا… جوادی آملی در مورد این نظر صاحب جواهر آن است که چون زیارتگاه های امامزادگان محل پیوند عمیق قرآن و عترت است این مکان ها مسجد به حساب می آید.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به دهه کرامت و موقعیت حضور بارگاه های ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) یک روز را در این دهه به عنوان روز بزرگداشت امامزادگان در کل کشور معرفی کرده است.

حسینی با اشاره به آیین تکریم

امامزاده سید سلطان نورالدین غازی علیه السلام در سپیدان اظهار داشت: این مراسم به این دلیل برگزار می شود که توجه مردم به اهمیت بقاع متبرکه و وجود مقدس امامزادگان بیشتر جلب شود و نیز بهانه ای باشد برای معرفی بیشتر شخصیت و سیره امامزادگان بزرگوار ضمن اینکه ارتباط مردم را در طول سال هم با امامزادگان تحکیم می بخشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: