کد خبر: ۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جلسه سرگروه های حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان:
جلسه سرگروه های حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان در قالب اردو در مجتمع اردویی 1100 شهید کازرون برگزار شد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از صادقون، روز سه شنبه  31 اردیبهشت ماه 92 جلسه سرگروه های  حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان در قالب اردو در مجتمع اردویی  1100 شهید کازرون برگزار شد.

  در این جلسه سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن حضور در جمع اعضای بسیج فرهنگیان کازرون بیان داشت: با توجه به تاثیر تربیتی معلمان بر دانش آموزان، لذا این زحمت کشان می توانند با شرکت در حلقه های صالحین، ضمن گسترش و تعمیق دانش خود، به هدایت و رهبری دانش آموزان بپردازند.

وی ضمن قدردانی از تلاش معلمان تقاضا نمود تا ضمن ایجاد ارتباط های صمیمانه با دانش آموزان، زمینه های پیشرفت علمی و اخلاقی را فراهم نمایند.

 شرفی به نقشه های دشمن از طریق جنگ نرم اشاره کرد و بیان نمود: دشمن امروز با ایجاد جنگ سخت افزاری به جایی نمی رسد؛ به همین سبب در تلاش است تا با ایجاد شبهه در عقاید، جوانان را از اسلام و اهداف انقلاب دور نگه دارد.

 وی شرط پیشرفت شهرستان را اتحاد و یگانگی همه ی نیروها دانست و برهمکاری همه ی اقشارمردم برای توسعه و آبادانی کازرون تاکید نمود و در پایان به سوالات اعضای کانون بسیج فرهنگیان پاسخ داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: