کد خبر: ۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در راهیان نور و گردشگری کشور:
حجت الاسلام والمسلمین دری - مسئول نمایندگی ولی فقیه در راهیان نور و گردشگری کشور- در اولین نشست بصیرتی سیاسی کانون بسیج فرهنگیان علامرودشت گفت: به لطف خداوند ، خون پاک شهدا و درایت مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، انقلاب و نظام ما در اوج اقتدار سیاسی دنیا می درخشد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس ؛اولین نشست بصیرتی سیاسی کانون بسیج فرهنگیان علامرودشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین دری-مسئول نمایندگی ولی فقیه در راهیان نور و گردشگری کشور- و جمع کثیری از فرهنگیان و طلاب بسیجی با موضوع گفتمان امام خامنه ای(مدظله العالی) پیرامون شاخصه های ریاست جمهوری یازدهم در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب (ع) برگزار گردید .

 عشقی در ادامه هدف از برگزاری این همایش را روشنگری قشر حوزه و آموزش و پرورش در خصوص شناخت ویژگیهای رییس جمهور دوره یازدهم از نظر ولایت امر عنوان کرد.

 در ادامه این نشست دری اظهارداشت : که نظام ما حاصل خون 220هزار شهید می باشد. که 187000 هزارنفر شهید مربوط به دفاع مقدس می باشد که از این تعداد 36000شهیددانش آموز  و 4900نفر شهید فرهنگی ، 5000نفر شهید طلبه و 6500نفر شهید گمنام که تاکنون به آغوش گرم خانواده های خود  باز نگشته اند .

 وی در ادامه اضافه کرد: به لطف خداوند ، خون پاک شهدا و درایت مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  ، انقلاب و  نظام ما در اوج اقتدار سیاسی دنیا می درخشد با این وجود آیا می توان سرتسلیم و سازش در مقابل استکبار و جهانخواران فرود آورد؟ هیهات هیهات!!!

وی ادامه داد:امروز دشمن با بکار گیری 3هزارشبکه رادیویی و تلویزیونی که 60شبکه آن فارسی زبان است شبانه روز سعی درجهت تخریب، دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و مسئولین، ناامید کردن مردم وتحریم انتخابات ریاست جمهوری را دارند.

این مقام مسئول در ادامه انتظارات مقام معظم رهبری از مردم را پیرامون انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری این چنین برشمرد:

-  تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای

-  انتخاب فرد اصلح جهت ریاست جمهوری

-  تلاش برای ایجاد سلامت و امنیت در روند اجرایی انتخابات

-  تلاش به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن در داخل

-  تلاش برای خنثی کردن توطئه خصمانه بیگانگان قسم خورده

 

درپایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ جهت پاسخ گویی به سوالات و شبهات پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای این دوره برگزار گردید./انتهای پیام /224224  
نام:
ایمیل:
* نظر: