گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
فرمانده سپاه سپیدان در یادواره شهدای منا :
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت آنهایی که ادعای خادمی حرمین شریفین را داشتند، بی لیاقتی وبی کفایتی وخیانتکار بودن خود را نشان داده و در امن ترین مکان دنیا باعث کشته شدن زایران خانه خدا شدند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از شباب سپیدان ، صبح روز پنجشنبه 18 شهریور 95 یادواره آبرو محله با عنوان گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای منا به ویژه شهید عبدالصمد جمشید نژآد در منزل آن شهید برگزار شد .
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان در این مراسم با بیان اینکه ریختن خون مظلوم دامن گیر ظالمانی خواهد بود که ظلم و ستم نموده اند گفت: یقینا خون مظلومان منا نیز باعث سرنگونی رژیم منحوس آل سعود خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت :زیارت مسجد الحرام را حق تمامی مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: از این رو لازم است تا علمای جهان اسلام نسبت به اداره حرمین شریفین که امروزه در غصب آل سعود است چاره ای بیاندیشند.
خسروانی ضمن محکومیت دولت عربستان در کشتار فاجعه آمیز ودردناک هزاران نفر از مسلمانان در منا، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.
وی تصریح کرد: در همین زمینه نیز مسولیت سنگینی بر عهده مسولان سیاست خارجی کشور است و بایستی در راستای مطالبه خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم تلاش بیشتری نمایند.
این مقام مسئول افزود : آنهایی که ادعای خادمی حرمین شریفین را داشتند، خیانتکار بودن خود را نشان داده و در امن ترین مکان دنیا باعث کشته شدن زایران خانه خدا شدند.
وی به کشتار حجاج در مکه و سالروز فاجعه منا اشاره کرد و گفت:این روز یادآور کشتار حجاج مظلومی است که به خاطر بی کفایتی دولت عربستان از دنیا رفتند.
خسروانی افزود: آنهایی که ادعای خادمی حرمین شریفین را داشتند، خیانتکار بودن خود را نشان داده و در امن ترین مکان دنیا باعث کشته شدن زایران خانه خدا شدند.
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان فاجعه منا را نتیجه بی کفایتی و بی لیاقتی حاکمان سعودی در اداره امور حج اعلام کرد و گفت: رژیم آل سعود با این فاجعه نشان داد که لیاقت کلید داری خانه خدا را ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: