کد خبر: ۹۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
نشست سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان با حضور سرگرد پاسدار علی اکبر طحان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با موضوع هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، نشست سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان با حضور سرگرد پاسدار علی اکبر طحان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با موضوع هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان نی ریز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج فرهنگیان اظهار داشت: از مهمترین برنامه های بسیج فرهنگیان تشکیل حلقه‌های صالحین است که فرهنگیان بسیجی در جریان مباحث فرهنگی، بصیرتی و مسائل سیاسی روز قرار می‌گیرند.
در ادامه علی اکبر طحان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل خون شهیدان گرانقدر است و شما فرهنگیان می بایست با زنده نگاه داشتن راه شهدا، با بصیرت در این مسیر روشن حرکت کنید و فرمان مقام معظم رهبری در تولید علم و ایجاد نهضت نرم افزاری را به خوبی رهبری و هدایت نمایید و مدیران جنگ نرم در این برهه و زمان باشید.
وی همچنین با توجه به سالگرد فاجعه منا، به این فاجعه اسفبار و غمناک حجاج بیت الله الحرام در صحرای منا اشاره نمود و آن را نتیجه بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود دانست.
طحان خواستار تاکید و توجه به شعار محوری سال ، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در اجرای برنامه ها شد و سه عامل اعتماد و اتکا به خداوند، اتحاد و انسجام واقعی ملت و مدیریت رهبری را عوامل اصلی پیروزی این نظام دانست   .

نشست سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز برگزار شد

نشست سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز برگزار شدنشست سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز برگزار شد

نشست سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز برگزار شد


نام:
ایمیل:
* نظر: