کد خبر: ۹۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اختصاص 350 سهمیه متناسب با نیازهای این سازمان در آزمون استخدامی پیش رو خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص سهمیه اختصاص یافته با معلمانان استثنایی گفت: در آزمون استخدامی پیش رو حدود 350 نفر برای فعالیت در این عرصه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه از بین متقاضیان با اولویت مناطق محروم استخدام نیرو انجام می‌شود، اظهار داشت: درصدی از ردیف‌های استخدامی به نیروهای توانبخشی، کاردرمان‌گر و فیزیوتراپ اختصاص یافته که از طریق شرکت در آزمون به خدمت آموزش و پرورش درمی‌آیند.

قدمی با اشاره به اینکه افرادی که طرح خود را در مدارس گذراندند در شرایط برابر با سایرین اولویت دارند، بیان کرد: این آزمون برای تمامی معلمان از جمله متقاضیان در آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود و آزمون جداگانه‌ای در نظر گرفته نشده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: رشته‌های در نظر گرفته شده برای متقاضیان شامل روانشناسی، روانشناسی کودکان استثنایی، علوم تربیتی با گرایش کودکان استثنایی است.

وی یادآور شد: متقاضیان پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی برای مصاحبه به صورت حضوری مراجعه کرده و سوابق و فعالیت‌های آموزشی آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: