گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
در روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی
همزمان با هشتم آبانماه مصادف با روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان سپیدان در سالن شهید قنوتی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز شنبه مورخ 95/08/08 و همزمان با سالروز شهادت دانش آموز بسیجی، شهید محمدحسین فهمیده یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان سپیدان با حضور مسئولین ادارات و دستگاه های دولتی، نظامی و انتظامی، دانش آموزان، فرهنگیان، خانواده های شهدای دانش آموزی و امام جمعه محترم شهرستان در سالن شهید قنوتی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان ضمن اشاره به خصوصیات فردی و اجتماعی شهید فهمیده، بیان داشتند: این دانش آموز رزمنده بسیجی، با ایمان و بینش عمیق و استوارخود در جنگ با دشمن پیش قدم و با نیل به شهادت ، درس شجاعت ، فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب الله آموخت، امام بزرگوارمان از این نوجوان 13 ساله به عنوان رهبر یاد فرموده و بدین گونه نام و یاد او، منشأ حماسه های بزرگ شد و تحول عظیمی در شیوه های دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام ایجاد کرد و راه پیروزی و سرافرازی را یکی پس از دیگری، هموار ساخت . امروز شهید فهمیده به حق الگوی شایسته ای برای دانش آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور می باشد و یاد آوری این حماسه می تواند یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش های والای آن زمان باشد.
ایشان سپس به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: زنده نگه داشتن یاد حادثه شهادت دانش آموز بسیجی ، شهید فهمیده از اصالت های دفاع مقدس می باشد، اشاره نمودند.

در ادامه حجت الاسلام موسوی انور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده بیان داشتند که دانش آموزان باید با تکیه بر ولایت‌پذیری و پیروی از راه شهدایی چون شهید فهمیده در حفظ آرمان انقلاب کوشا باشند.
وی افزود: شهادت حسین فهمیده و صدها دانش آموز شهید و روز 13 آبان روزی است که حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز این ملت را در پیشانی خود حک کرد و مهم‌تراز آن ویژگی این روز توکل بر قدرت‌الهی و ایستادگی همراه با بصیرت‌در راه مبارزه و عزت‌خواهی ملت ایران است و این روز، روز تجلی ولایت‌مداری دانش‌آموزان است.
موسوی انور خاطرنشان کرد: اگر دیروز دانش‌آموزان با نثار جان خویش درخت انقلاب را آبیاری کردند،امروز نیز وارثان آنها با تلاشی‌ مضاعف‌ و جهادگونه همواره در حال خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی و شگفت‌آفرینی هستند،نمونه آن پیشرفت‌های علمی و فتح قله‌های علمی ایران در سطح جهان است.
در ادامه حجت الاسلام ملایی استاد برجسته حوزه و دانشگاه و راوی دفاع مقدس و راهیان نور با صحبت های زیبا و تأثیرگذار خویش حال و هوایی عرفانی به جلسه بخشیده بودند.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه، از دانش آموزان برتر در المپیادهای علمی، ورزشی، مسابقات قرآن و نفرات برتر کنکور تجلیل بعمل آمد
نام:
ایمیل:
* نظر: