گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
در آستانه شهادت حضرت رقیه(س)
در آستانه شهادت حضرت رقیه(س) کاروان اسارت تا شهادت حضرت رقیه (س) به روایت تصویر در قالب مراسم تعزیه در روستای برشنه سپیدان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان ، روز شنبه مورخ 95/08/15 و همزمان با شهادت مظلومانه سه ساله ارباب بی کفن حضرت رقیه (س) برنامه تعزیه خوانی با موضوع خطبه خوانی حضرت زینب سلام اله علیها توسط گروه تغزیه حوزه فاطمه الزهراء سپیدان در حسینیه شهداء روستای برشنه برگزار شد.

اسارت دشوار و یتیمی دردی عمیق است. یک سه ساله، چگونه می تواند تمام رنجِ تشنگی و زخم تازیانه اسارت و از آن بدتر، درد یتیمی را به جان بخرد، آن هم قلب کوچکِ سه ساله ای که تپیدن را از ضربانِ قلب پدر آموخته و شبی را بی نوازش او به صبح نرسانده است. امّا... امّا او رقیه حسین است و بزرگی را هم از او به ارث برده است. رقیه پس از عاشورا، پدر را از عمه سراغ می گیرد و لحظه ای آرام ندارد، با نگاه های کنجکاوش از هر سو ـ تمام عشقش ـ پدرش را می جوید و سکوتِ عمه، سؤال او را بی جواب می گذارد و او باز هم می پرسد: «عمه، بابایم کجاست؟...»
بازسازی این صحنه های تلخ و دردآور توسط گروه تعزیه حوزه فاطمه الزهرا(س) هنرمندانه به تصویر کشیده شد و این آئین معنوی مورد استقبال بی نظیر مردم مومن و ولایتمدار روستای برشنه و روستاهای اطراف قرار گرفت.
لازم به ذکر است که این برنامه در تاسوعا و عاشورای حسینی نیز در جوار امامزاده سلطان نورالدین(ع) و میدان حضرت ابوالفضل العباس(ع) اردکان فارس برگزار شده بود .
نام:
ایمیل:
* نظر: