گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
به همت خیرین روستای دالین شهرستان سپیدان
به همت جمعی از خیرین نیکوکار روستای دالین شهرستان سپیدان کلنگ احداث درمانگاه تخصصی و شبانه روزی شفاء مهر دالین به زمین زده شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح دیروز یکشنبه مورخ 95/08/23 در اقدامی خیرخواهانه و به همت خیرین نیکوکار روستای دالین از بخش همایجان شهرستان سپیدان کلنگ احداث درمانگاه تخصصی و شبانه روزی شفاء مهر دالین در زمینی به مساحت 1600 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 000/000/000/40 ریال توسط بخش خصوصی به زمین زده شد.
دکتر کبری جاویدی رئیس درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) دالین و موسس این طرح خیرخواهانه طی صحبت هایی هدف از اجرای این پروزه مردمی و خداپسندانه را کمک به عموم مردم شهرستان سپیدان و روستاهای همجوار دانست که با توجه به توریست بودن شهرستان سهم بسزایی در جذب گردشگران و توسعه منطقه خواهد داشت.
ایشان در ادامه از زحمات ارزنده آقایان مهندس سعید همتی،امینی و شیخی که زمین مذکور را برای احداث درمانگاه تخصصی اهداء نمودند تشکر کردند و از سایر خیرین و عموم مردم نوع دوست و خدمتگزار شهرستان خواستند که در این طرح عظیم مشارکت فعال داشته باشند.
ایشان بیان داشتند ساختمان درمانگاه شبانه روزی در چهار طبقه و هر طبقه به متراژ 500 متر مربع بصورت مجهز و پیشرفته ساخته خواهد شد و از اشتغال 50 نفر بصورت مستقیم و 150 نفر بصورت غیر مستقیم در این درمانگاه خبر دادند.
در خاتمه مهندس مشتاقی لار، فرماندار شهرستان سپیدان ضمن تشکر ویژه از بانیان و سهامداران درمانگاه شفاء مهر، افتتاح و راه اندازی این درمانگاه را گامی محکم در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان مردم شهرستان دانستند که از تمامی جهات باعث رشد و شکوفایی منطقه و شهرستان خواهد بود.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: