گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
احمدرضا شاه حسینی در گفت و گو با شباب تربیت بدنی سپیدان :
فنی ترین و آقای گل مسابقات فوتبال نابینایان و قهرمان آسیا از عشق و علاقه خود به مقام معظم رهبری سخن گفتند و خود را یک بسیجی و مطیع اوامر رهبری وگوش به فرمان و دهان سید علی خامنه ای دانستد و بزرگترین افتخار زندگی خود را دیدار با رهبری بیان کردند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از شباب تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران ناحیه سپیدان ، در آستانه فرا رسیدن هفته مقدس بسیج ، با بسیجی قهرمان احمد رضا شاه حسینی به عنوان فنی ترین وآقای گل مسابقات فوتبال نابینایان وقهرمان آسیا گفتگویی صمیمی با این قهرمان گمنام ترتیب داده شد که در زیر می خوانیم .
احمد رضا شاه حسینی  الگویی برای جامعه معلولین و دیگر افراد جامعه  است وی در عرصه علم دارای تحصیلات عالیه و در عرصه فعالیت های اجتماعی و اداری فردی موثر و در عرصه ورزشی یک قهرمان و در عرصه نوع دوستی و انسان دوستی یک پهلوان هستند.

شباب: لطفا خودتان را معرفی کنید
احمدرضا شاه حسینی  متولد 15 اسفند سال 68 شهر اردکان
شباب: چه طور شد به ورزش فوتبال علاقمند شدید؟
با توجه به اینکه در خانواده ای ورزشی رشد کردم وبرادرانم در رشته های ورزشی گوناگون وعضو تیم ملی بودند من هم به سمت ورزش علاقه مند شدم ورشته فوتبال 5 نفره راانتخاب کردم
شباب:از چه سالی واز کجا ورزش را به طور رسمی آغاز کردید ؟
 با توجه به اینکه در شیراز درس می خواندم  ودر مدرسه اعلام کردند مسابقات فوتبال نابینایان در شیراز می باشد  وبا حضور در آن مسابقات توانستیم رده سوم را به خودمان اختصاص دهیم وبعد به اردوی تیم ملی راه پیدا کردم.
شباب: چرا ورزش را از سپیدان راشروع نکردید ؟
با توجه  اینکه من دچار معللولیت و نابیناهستم در شهرستان وشهر اردکان برای من امکاناتی نبود  با وجود اینکه در شیراز ودر مجتمع نابینایان شوریده درس می خواندم امکان حضور وورزش در شهرستان برایم کمی مشکل بود .
شباب: اولین تورنمت برون مرزی خود را چگونه آغاز کردید
پس از حضور در تیم ملی وتمرینات سخت وطاقت فرسا توانستم در اولین حضور درتیم ملی در مسابقات آسیایی ژاپن به عنوان آقای گلی مسابقات دست پیدا کنم .
شباب:بهترین عنوانی که تا کنون کسب کرده اید؟
چندین دوره به عنوان آقای گلی وفنی ترین مسابقات در آسیا وکشور انتخاب شده ام  و کسب سهمیه پارالمپیک 2016 ریو از برترین افتخارات ورزشی من است
شباب: تحصیلات شما ؟
من دانشجوی کارشناسی ارشد 
شباب: عاشق چه تیمی هستید وچه رنگی
من عاشق پرسپولیس هستم وعشم رنگ قرمز هست.
شباب: کدوم بازیکن ایرانی را الگو خود قرار داده اید؟
الگوی من  از لحاظ فنی آقای خداد عزیزی است  واز لحاظ اخلاقی آقای مهدوی کیا وکریم باقری
شباب: چرا مدالهای خود رابه حرم شاهچراغ هدیه کردید.
با توجه به الگو پذیری من از آقای خدادا عزیزی وقتی متوجه شدم که اقای خداداد عزیزی توپ طلای خود را به موزه آستان قدس هدیه دادند من هم این جرقه در ذهنم زده شد تا مدالهای خودم رو به موزه شاهچراغ  احمد بن موسی (ع)هدیه کنم .
شباب:تا کنون چند مدال کسب کردید
در سطح ملی نقره  گوانجو ؛ نقره ژاپن ؛ سه طلا در سالهای اخیر در بانکوک ،اینچون ومسابقات توکیو
شباب: بهترین خاطره ورزشی؟
خاطرات ورزشی زیادی دارم اما بهترین خاطره درمسابقات پارالمپیک لندن در مسابقه با تیم میزبان (انگلیس) توانستم گل پیروزی تیم ملی کشور را من به ثمر برسانم .
  شباب: تلخ ترین خاطره ورزشی؟
 در مسابقات آسیایی درسال 88 در ژاپن  نتوانستیم مدال کسب کنیم این یکی از بدترین خاطرات دوران وزرشی من بود و در همان سال با تیم فارس برای بازیهای کشوری خودمان را آماده می کردیم که یکی از هم تیمی هایمان در استخر غرق شد واین هم به عنوان یکی از بدترین خاطرات زندگی من به شمار می رود.
شباب : بزرگترین آرزوی ورزشی شما چیست ؟
آرزوی من مثل خیلی از ورزشکاران ملی پوش قرار گرفتن در سکوی پارالمپیک  است که انشا الله این اتفاق خوب به سرانجام برسد
شباب:زمانی که دلتان می گیرید چه کاری انجام می دهید ؟
سعی می کنم با کسی حرف نزنم وتنها باشم وقدم میزنم
شباب: اوقات فراغت خودتان را چگونه سپری می کنید ؟
اهل تفرحیم و با دوستانم به تفریح میرم وبعضی مواقع موزیک گوش میدم .
شباب: اگر به عقب برگردید آیا مجدد این راه را انتخاب می کنید ؟
 بله صددرصد. من از بچگی آرزوی پوشین لباس تیم ملی راداشتم وبه این باور بودم اگر زمانی فوتبال نابینایان وارد ایران شود من به عنوان بازیکن شاخص در این عرصه باشم که الحمدلله این امر محقق شد . این قضیه را مدیران مدرسه  ووالدینم بهتر می توانند شهادت بدهند
شباب: اهل سیاست هستید
منبه عنوان یک بسیجی فقط گوش به فرمان سید علی هستم
شباب: دوست داشتید کدام چهره را ملاقات می کردید ؟
من با رهبری دیدار داشته ام وبه عنوان یکی از بهترین افتخارات بزرگ زندگی ام می توان برشمرد .
شباب: از دیدار با رهبری برایمان بگوئید
در سال گذشته پس از قهرمانی در مسابقا ت آسیایی با اعضا تیم ملی به دیدار رهبر معظم انقلاب وبه بیت رهبری رفتیم .روز خوبی بود وبه عنوان بزرگترین افتخارات زندگی ام محسوب می شود .رهبر انقلاب درآن دیدار سخنانی زیبایی را عنوان فرمودند وسعی می کنیم در زندگی ام به آنها عمل کنم .
شباب: اگر به رشته فوتبال نمی رفتید کدام ورزش را انتخاب می کردید؟
سئوال سختی است .خودم هم نمی دانم شاید فقط درس می خواندم  من کل زندگی ام رامدیون فوتبال هستم  ؛ شغل وکارم ؛ شخصیت اجتماعی در جامعه ودر خانواده ودرس خواندم را مدیون فوتبال هستم
شباب :در حال حاضر کجا مشغول هستید؟
من در موسسه خیریه نرجس شیراز مشغول می باشم
شباب: کدام شهید الگو ی شماست؟
تمامی شهدا برای من الگو هستند در واقع قهرمانان واقعی شهدا هستند نه ما. و همیشه مدیون شهدا هستیم . شرایط کنونی وآسایش زندگی وحضور در عرصه های ملی وبین المللی را مدیون خون شهدا هستیم من تمامی شهدا رادوست دارم اما علاقه خاصی به شهید عباس دوران دارم .بدلیل شجاعت وشهامت وقهرمانی وجسارت بیش از حد واندازه آن شهید .
شباب: نظرتان در مورد مسئولین شهرستان چیست ؟
من از برخی از مسئولین شهرستانی واستانی گلایه مند هستم آنها باید نگاه ویژه ای به ورزش معلولین داشته باشند . اما متاسفانه بعضی اوقات به ما وورزش ما بی توجهی وکم لطفی می شود .برخی از مسئولین حتی مراهم نمی شناسند وراه خانه مرا هم بلد نیستند .باتوجه با اینکه استان فارس سه سال پیاپی قهرمان کشور شده ما برای تمرینات خود نیاز به یک سری امکانات وتجهیزات داریم که متاسفانه از ما دریغ می شود .عمل کردن مسئولین به وعده هایشان انگیزه ما را در مسابقات آینده چندین برابر خواهد کرد .من از مدیریت ورزش شهرستان جناب آقای احمدپور کمال تشکر وقدردانی رادارم زیرا چون خودشان ورزشکار هستند مشکلات مارابهتر درک می کنند .
شباب: نمره ای که به خودتان در ورزش وزندگی می دهید چند است ؟
دیگران باید قضاوت کنند. اما نمره بالا ودر حدود 17 یا 18 به خودم میدهم چون سعی کرده ام ایده آل ها را رعایت کنم
شباب: آیا به ظاهر وآراستگی خود اهمیت می دهید ؟
در بحث لباس پوشیدن وظاهر سعی می کنم خوب باشم به خاطر نوع نگاههای ترحم آمیزافراد جامعه به معلولین سعی می کنم همیشه رعایت کنم ودر لباس پوشیدن جوانب رارعایت کنم .
شباب:نگاهتان درمورد معلولیت ؟
معلولیت ناتوانی نیست ممکن است محدودیت باشد اما هیچگاه دلیل برناتوانی نیست  ومهمترین صحبت من ومخاطب اصلی خانواده ها وافراد معلول می باشد باید به اجتماع بیایند واستعداد های خدادای خودرا بشناسند تا مردم بفهمند.هر خانواده ای که فردی نابینایی درخانه دارد اگر اورا درخانه نگه دارد بزرگترین ظلم را در حق وی انجام داده است. 
شباب: از چه چیزی می ترسید
از خدا می ترسم
شباب:کلام آخر
از مردم میخواهم از نگاه ترحم آمیز به معلولین خودداری کنند ما نوع نگاه خود را به ما تغییر دهد مانند یک انسان واقعی با ما نگاه کنند . متاسفانه درکشور ما ودر شهرهای کوچک معلولین به خاطر نگاههای مردم ونوع دیدگاه انها از خانه ها خارج نمی شوند به نظرمن هردمورد اشتباه می کنند هم مردم هم معلولین . از مردم میخواهم برایمان دعا کنند . من در آخر از زحمات بی دریغ پدر وماردم ومربیانم تشکر وقدردانی می نمایم .
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: