گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
مسعود انصاری، فرهنگ یار سپاه سپیدان
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپیدان ضمن اشاره به اقدامات مثمرثمر معاونت تبلیغات سپاه فجر در راستای فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی کتابخانه های باز را گامی موثر در راستای انس با کتاب و مطالعه دانستند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز پنج شنبه مورخ 95/09/11 بسیجی تمام وقت مسعود انصاری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپیدان ضمن بیان اهمیت و اولویت مطالعه کتاب در بین عموم مردم جامعه که همواره از دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری نیز میباشد، بیان داشتند: اقدامات و پیشنهادات سازنده و موثر دستگاه ها و متولیان امر کتابخوانی هر چند خوب و درخور توجه بوده ولی کافی نمیباشد.
ایشان سرانه مطالعه و کتابخوانی را در بین پایوران و سربازان بسیار ناچیز برشمردند و اشاره داشتند که اکثر مردم ترجیح میدهند بجای صرف هزینه خرید کتاب نسخه الکترونیک کتاب ها را بصورت رایگان دریافت نموده و با گوشی تلفن خود به مطالعه بپردازند، در صورتی که لذت و شور و شوق کتاب خواندن از طریق فضای مجازی میسر نمیباشد.
ایشان راه اندازی کتابخانه های باز در سپاه های شهرستان را گامی مهم در راستای افزایش سرانه مطالعه در بین پایوران دانستند اما اشاره داشتند که متناسب با سلیقه و روحیات افراد نیز باید کتاب های قوی، مفید، غنی در دسترس افراد قرار بگیرد.
وی همچنین همیاری و مساعدت معاونت تبلیغات سپاه فجر فارس، افراد خیر، کتابخانه های عمومی شهرستان، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، نویسندگان و ناشران کتب را در ترویخ فرهنگ کتابخوانی مفید و سازنده دانستند.
انصاری در خاتمه اظهار داشت که بسیاری از مراجعه کنندگان سپاه سپیدان ضمن بازدید از کتابخانه باز ناحیه خواهان راه اندازی کتابخانه باز در دستگاه ها و ادارات دولتی شهرستان از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور، بیمارستان امام حسین(ع)، درمانگاه رئیسی، دفاتر خدمات ارتباطی و...میباشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: