گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
سردار سپهر :
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت :فکر جهادی، عمل جهادی، مدیریت جهادی، تلاش جهادی و آن روحیه و انگیزه جهادی که در بسیج وجود دارد می تواند درتوسعه فعالیت ها و راهبرد های بسیج نقش اساسی را ایفاکند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در  حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور و نقش آفرینی بسیج در طرح های کلانی که در راستای عمق بخشی، توسعه انقلاب و ارزش ها نظام جمهوری اسلامی بسیار موثر و ثمر بخش بوده است .

وی در ادامه پیرامون برپایی نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین نیزعنوان کرد: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی ها و فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین به نمایش گذاشته شده در حالی که بنده اعتقاد دارم که بسیج بیش از این‌ها فعالیت کرده و نیازمند این است که طی فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانی این فعالیت ها برای آحاد جامعه معرفی شود.

سردار سپهر با اشاره به موضوعاتی که باعث پیشرفت و ارتقای بسیج می شود گفت: فکر جهادی، عمل جهادی، مدیریت جهادی، تلاش جهادی و آن روحیه و انگیزه جهادی که در بسیج وجود دارد می تواند درتوسعه فعالیت ها و راهبرد های بسیج نقش اساسی را ایفاکند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان ضمن عرض خسته نباشید به دریادلان بسیجی اظهار امیدواری کرد به لطف خدا این فعالیت ها و زحمات موجب توسعه بیشتر بسیج و ارزش های بسیج در کشور شده و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را فراهم کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: