گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
حجت الاسلام موسوی انور در همایش پیوند آسمانی:
امام جمعه شهرستان سپیدان در همایش پیوند آسمانی ضمن تأکید این نکته ازدواج یک پیوند عاطفی، اخلاقی توام با معنویت است، تصریح کرد: جوانان باید با الگوبرداری از زندگی ائمه معصومین و پیروی از دستورات قرآن کریم به امر مهم و مقدس ازدواج اقدام کنند و در حفظ و بقای ازدواج و نظام خانواده کوشا باشند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح دیروز شنبه مورخ 95/09/20 مصادف با دهم ربیع الاول، سالروز ازدواج رسول خدا حضرت محمدبن عبدالله(ص) و حضرت خدیجه(س) همایش مبارک ترین پیوند آسمانی به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان سپیدان برگزار شد.

در این مراسم که با هدف گرامیداشت این روز مبارک، الگو سازی ازدواج بر مبنای ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در بین نسل جوان صورت گرفت، حجت‌السلام والمسلمین موسوی انور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و سالروز پیوند آسمانی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت خدیجه کبری(س)، از این پیوند به عنوان مقدس‌ترین و پاک‌ترین پیوند عالم خلقت نام برد.

حضرت حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان در این همایش ضمن تأکید این نکته ازدواج یک پیوند عاطفی، اخلاقی توام با معنویت است، تصریح کرد: جوانان باید با الگوبرداری از زندگی ائمه معصومین و پیروی از دستورات قرآن کریم به امر مهم و مقدس ازدواج اقدام کنند و در حفظ و بقای ازدواج و نظام خانواده کوشا باشند.
وی با بیان اینکه ازدواج، سنتی است آسمانی است که مایه آرامش، تحکیم بنیان خانواده و امنیت اجتماع می‌شود، اظهار داشت: زندگی موفق، در پناه ازدواجی موفق، و ازدواج موفق، در گرو عمل به دستورات دین مبین اسلام است.

وی با بیان ویژگی‌های این پیوند آسمانی، گفت: نکات بسیار مهم در این پیوند مقدس وجود دارد که از آن جمله می‌توان به ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی، دینی و اخلاقی، قناعت، دوری از تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا و… اشاره کرد.
 در پایان مراسم به چند نفر از فعالان و خیرین در امر ازدواج آسان تقدیر و نشکر بعمل آمد.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: