گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
حجت الاسلام معصومی در گفتگو با تنویر:
مسئول حوزه نمایندگی سپاه سپیدان در هفته وحدت و در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام،حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) وحدت را ضامن سربلندی و پیروزی تمامی مسلمین و خنثی سازی حربه ها و توطئه های دشمنان دانستند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز پنج شنبه مورخ 95/09/25 و در آستانه میلاد سراسر نور و با سعادت پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع)، حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگی سپاه سپیدان در گفتگو با تنویر سپیدان ضمن برشمردن آثار و برکات معنوی هفته وحدت در جهان اسلام و ایران اسلامی، وحدت را ضامن سربلندی و عزت مسلمین و خنثی سازی توطئه و نفاق دشمنان کور دل دانستند.

ایشان دعوت به وحدت میان مسلمین را یک آموزه قرآنى دانستند و اشاره نمودند که خداى متعال در قرآن کریم بارها و بارها بر آن تأکید کرده است. ازجمله در سوره مبارکه آل عمران در آیه شماره ۱۰۳ چنین مى خوانیم که (وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْداءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْواناً وَ کُنْتُمْ عَلى شَفا حُفْرَهٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْها کَذلِکَ یُبَیِّنُ اللهُ لَکُمْ آیاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُون).
 این دستور قرآنى چیزى نیست که کسى از مسلمین بتواند آن را نادیده بگیرد و از آن سرپیچى کند. قرآن کریم وحدت را در کنار دعوت به تبعیت از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله و سلم ذکر مى کند و در سوره مبارکه الأنفال در آیه ۴۶ چنین دستور مى دهد که (وَ أَطیعُوا اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ لاتَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ ریحُکُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللهَ مَعَ الصَّابِرین) از این دستور قرآنى مى توان چنین برداشت کرد که حفظ وحدت و پرهیز از تنازع و درگیرى وظیفه هر مسلمانى است که چنان که تبعیت از پیامبر اعظم – صلوات الله علیه و على آله – چنین است. از سوى دیگر نتیجه تنازع و اختلاف، شکست و بى آبرویى و ناتوانى خواهد بود.

ایشان وحدت را ریسمان محکمی دانستند که باعث تداوم دین خداست، و بیان داشتند: بزرگترین برکت هفته وحدت حفظ کیان اصلی اسلام است و اگر مذاهب با یکدیگر درگیر شوند نه تنها بنیان اسلام نابود می‌شود بلکه شاخصه‌های مذهب نیز نابود خواهد شد.

معصومی در خاتمه بیان داشت: پافشاری به برخی از تعصبات که به سبب جهالت صورت می‌گیرد زمینه تفرقه را ایجاد می‌کند و اگر مسلمانان می‌خواهند به وحدت برسند، زندگی پیامبر(ص) بهترین معیار و الگو است.
نام:
ایمیل:
* نظر: