گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
در گفتگو با تنویر اعلام شد:
سروان پاسدار جواد معینی در گفتگوی اختصاصی با تنویر سپیدان به تشریح برنامه های تربیت بدنی سپاه سپیدان در سال جاری پرداخت.
به گزارش تنویر سپیدان ظهر امروز سه شنبه مورخ 95/09/30 در آخرین روز از پاییز ماه سال 95 سروان پاسدار جواد معینی مسئول پر تلاش تربیت بدنی سپاه سپیدان در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی ناحیه به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته این قسمت در سال جاری پرداخت.
 
تنویر سپیدان ضمن تبریک به این نیروی پر تلاش که توانسته جایگاه از دست رفته تربیت بدنی ناحیه سپیدان را در استان بازگرداند و همواره در رده های ممتاز و برتر استانی حفظ نماید، تشکر و قدردانی مینماید.

 سروان پاسدار جواد معینی ابتدای امر از رشد 30 درصدی برنامه های ابلاغی از استان اشاره نمودند و بیان داشتند: توجه به برنامه های پیاده روی و ورزش همگانی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و قهرمانی ناحیه در مناسبت های مختلف سال برای بسیج محلات و اقشار، پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان، فتح قله 3200 متری برم فیروز با شرکت 600 نفر بمناسبت آزاد سازی خرمشهر و...از عمده اقدامات صورت گرفته تربیت بدنی ناحیه در ماه های اخیر بوده است.
 
ایشان در ادامه از توجه ویژه تربیت بدنی ناحیه به احیاء و اجرای برنامه های بومی و محلی اشاره نمودند و گفتند که: رونق گرفتن بازی های بومی محلی میبایست در اولویت کاری تمامی نهادهای متولی و مسئول امر در شهرستان باشد.
 معینی افزود: توجه ویژه به آمادگی جسمانی کارکنان در قالب اجرای طرح فتح و همچنین تست های آمادگی جسمانی جهت بسیجیان گردانهای بیت المقدس و کوثر از اولویت های مهم و کاری تربیت بدنی سپاه سپیدان میباشد.

در خاتمه مسئول تربیت بدنی ناحیه از اجرای مسابقات فوتسال خاص نیروهای وظیفه و پایور در دهه فجر و شرکت همگانی و حداکثری بسیجیان ورزشگار در ایام الله دهه فجر بالاخص 22 بهمن خبر داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: