کد خبر: ۹۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
سرپرست معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد رادیو اینترنتی و بهره‌گیری از فضای مجازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، مهدی فیض سرپرست معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون توجه به مسائل آموزشی و پرورشی در فضای مجازی برای دانش‌آموزان عنوان کرد: با توجه به مصوبات مطرح شده اقداماتی در این حوزه طراحی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اکنون شبکه اجتماعی تلگرام جزو شبکه‌های مجاز در کشور به شمار می‌رود و در این راستا برنامه هایی با محوریت این شبکه در دست بررسی است.

سرپرست معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با توجه به اجازه مراجع قانونی امکان فعالیت در شبکه‌های مجازی مهیا می‌شود اظهار داشت: در صدد ارتباط سطوح مختلف شهرها و استان‌ها برای فعالیت‌های پرورشی در فضای مجازی هستیم البته این مسئله به ویژه در حوزه تأمین محتوا زمان‌بر است.

فیض گفت: با توجه به تقسیم کاری که در حوزه معاونت پرورشی برای تأمین محتوای مناسب با توجه به ظرفیت استان‌ها در نظر گرفته شده نسبت به تولید محتوا اقدام می‌کنیم.

وی از ایجاد رادیو اینترنتی برای دانش‌آموزان خبر داد و اظهار داشت: در واقع در این طرح با ایجاد گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی به بارگزاری فایل‌های صوتی اقدام می‌کنیم تا در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تأثیر مثبتی داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: