کد خبر: ۹۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست مگر اینکه آن قرارداد صد در صد به نفع خودشان باشد و منافع آمریکا را تامین کند.
آیت الله اسد الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به موضع گیری های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره برجام گفت: رئیس جمهور آمریکا توافق نامه را بدترین و عقب افتاده ترین توافق عنوان کرد که این حرکت برای چندمین بار به ما یادآوری می کند که به آنها نمی شود اعتماد کرد.

امام جمعه شیراز افزود: آمریکا به هیچ قراردادی پایبند نیست مگر اینکه آن قرارداد صد در صد به نفع آمریکا باشد و منافع آمریکا را تامین کند، قرارداد الجزایر، برجام و دیگر قراردادها نشان از بدعهدی و خیانت آمریکا دارد.

آیت‎الله ایمانی با اشاره به اینکه آمریکا بارها دشمنی خود را به انقلاب اسلامی ایران اعلام کرده است، ادامه داد: نباید در مقابل بد عهدی آمریکا به گونه ای رفتار کنیم که خیال کنند ما به آنها احتیاج داریم زیرا ملت ما بدون برجام زندگی کرده و می کنند.

وی با اشاره به انتقاد برخی نسبت به عملکرد قوه قضائیه بیان کرد: در روزهای اخیر حملات سازمان‎دهی شده‎ای نسبت به قوه قضائیه در داخل و خارج از کشور شروع شده و این حملات به دلیل موضع‎گیری قوه قضائیه نسبت به مفاسد اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: این حرکت برای شکستن قوه قضاییه و مشغول کردن آنها به پاسخگویی و دور شدن از مسیر درست مبارزه با فاسد اقتصادی است که امیدوارم قوه قضاییه از این حرکت سربلند خارج شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام:
ایمیل:
* نظر: