شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۹:۱۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خبر داد
اعلام جزئیات مراسمات استقبال،تشییع و تدفین
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اعلام این خبر گفت: از چهارشنبه ۲۲ آذرماه تا یکشنبه ۲۶ آذرماه و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، لارستان میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای حضور شهید گمنام در سراسر لارستان انجام شده است خاطرنشان کرد:اقتدار، سربلندی، امنیت و عزت این نظام و انقلاب، مرهون خون شهدا است لذا از همه مردم ولایت مدار و شهید پرور لارستان در اقصی نقاط این خطه پهناور برای شرکت در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین این آلاله گمنام دعوت به عمل می آید.
سرهنگ افسری در ادامه به بیان برنامه های اجرایی مراسم استقبال،تشییع و تدفین پرداخت و تصریح کرد:چهارشنبه۲۲ آذرماه آیین استقبال از پیکر شهید گمنام و مراسم شبی با شهدا از بعداز ظهر تا شب در بخش بنارویه برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود:صبح روز پنج شنبه۲۳ آذرماه مراسمی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در گلزارمطهر شهدای لار برگزار خواهد شد و سپس پیکر این شهید خوش نام در ۱۲ روستای علی آباد، کهنه، بیخویه، دولت آباد، زیارت،حسین آباد، رمیجان، مهرآباد، درز، سایبان، چاه نهر و شاه غیب بخش مرکزی لارستان مورد استقبال  اهالی این مناطق قرار خواهد گرفت.
 وی ادامه داد:صبح روز جمعه ۲۴ آذرماه، مردم بیرم و روستاهای این بخش، رایحه خوش شهید گمنام را استشمام خواهند کرد و سپس پیکر مطهر این شهید، از بعد ازظهر تا شب، مهمان روستاهای بریز،دهکویه،کورده،براک و لطیفی خواهد بود.
این مقام مسئول اظهار داشت:صبح روز شنبه ۲۵ آذرماه، آیین استقبال و تبرک جویی از شهید گمنام در مدارس لار و دانشکده علوم پزشکی برگزار می گردد و فضاهای آموزشی و درمانی شهر، آکنده از عطر الهی شهید خواهند شد و سپس پیکر مطهر شهید گمنام برای حضور در مراسم مرکز استان به شیراز منتقل می گردد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان گفت:روز یکشنبه ۲۶آذرماه و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)،پیکر مطهر شهید گمنام پس از ورود به شهر لار، از ساعت ۱۵بعدازظهر از  حسینیه اعظم بر دستان مردم شهید پرور تشییع و در حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهر لار که آرامگاه ابدی این شهید زهرایی است،تدفین خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: