شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۷:۵۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه ناحیه لارستان
 به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان ،شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) گفت: امروز کسانی که تبلیغ می کنند در انتخابات شرکت نکنید، یعنی شما در خواب باشید و جمهوری اسلامی را تنها بگذارید که هر کسی هر ظلمی خواست انجام دهد.
افسری در ادامه با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات گفت: یک وظیفه حکمرانان دارند و یک وظیفه مردم، حکمرانان باید به وظایف خود عمل کنند اما گاهی اخلاق در این بین فراموش می شود.

وی ادامه داد: در دولت های گذشته مشاهده شده که دولتمردان، نقش اپوزیسیون را برای دولت قبل از خود بازی می کردند که در دولت فعلی این موضوع به ندرت دیده می شود.

او تاکید کرد: مردم نیز باید به وظایف خودشان عمل کنند، حکومت اسلامی اصلا برای پیاده سازی دین تشکیل می شود، ولی برخی مردم از این موضوع غافل می شوند.

افسری به سخنان اخیر محسن هاشمی در گفتگوی ویژه خبری نیز اشاره کرد و گفت: تنها حکومتی که هم نوع حکومت و هم قانون اساسی خود را به رای مردم گذاشته است، حکومت جمهوری اسلامی ایران است، آنگاه پسر مرحوم رفسنجانی گفته علت پایین بودن مشارکت مردم در انتخابات، مهندسی انجام شده توسط شورای نگهبان است! در صورتی که این شورا با حکم قانون ایجاد شده و مجلسی که با رای مردم بر سر کار آمده، شاخص های صلاحیت کاندیداها را معین کرده است.

او تاکید کرد: وقتی حاکمیتی با رای بالای مردم برای حکمرانی منتخب می شود، جامعه بین الملل مجبور می شود به خواسته آن کشور احترام بگذارد و کسی که مشارکت کم را تبلیغ می کند، به معنی این است که تمکین خواسته های کشور در جوامع بین المللی پایین باشد.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در کرمان افزود: قرار بود این برنامه جشن باشد ولی به دلیل حادثه ای که امروز در کرمان اتفاق افتاد کام همه ما تلخ شد و فضای برنامه تغییر کرد.

افسری یادآور شد: سال گذشته، کسانی شعاری با عنوان «زن زندگی آزادی» دادند که قطعا پشت این شعار، زنان نبودند. این شعار می خواهد بگوید که زنان از الگویی که خداوند برایشان قرار داده، دور شوند و به عنوان کالایی در دسترس مردان هوس باز جامعه قرار گیرند و آزادی را اینگونه معنا می کند.

فرمانده سپاه لارستان اضافه کرد: شعارهایی از این دست را مثل ازدواج سفید می دهند که به زنان توصیه می کند تو ازدواج کن ولی مرد هیچ قید و بند و تعهدی نسبت به تو ندارد و این نه تنها سفید نیست بلکه سرتاسر سیاهی است.

این مقام مسئول شهرستان عنوان کرد: عده ای می گویند جامعه باید آزاد باشد که هم فساد و فحشا در جامعه وجود داشته باشد و هم نماز و روزه، اما همه ما مسلمانیم و اگر حاکمیت اسلامی را قبول کردیم و برای حفظش شهید دادیم، دیگر عموم مردم از جمله خانواده شهدا بر نمی تابند که چنین شرایطی در جامعه حاکم باشد، نمی شود که هم انجمن همجنس بازان را داشته باشیم و هم عزاداری کنیم!

وی با اشاره به اینکه. بعضی با شانتاژهای رسانه ای می گویند که آقای وزیر خارجه حواست باشد تمام تخم مرغ ها را در سبد شرق نگذار، اضافه کرد: در صورتی که روی درب وزارت خارجه «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» نوشته شده و مسئولان ما چک سفید امضا به کسی نداده اند و اقدامات لازم را از جمله احضار سفرای این کشورها در زمان لازم انجام می دهند، ولی مواردی که توسط این افراد از جمله سلبریتی ها مطرح می شود، زیاده خواهی است.

فرمانده سپاه لارستان در پایان افزود: باید دید سلبریتی هایی که در آشوب های سال گذشته فعال بودند و در خون های ریخته شده شریک بودند، در قبال حادثه تروریستی امروز کرمان چه موضعی می گیرند و اگر موضع نگرفتند دشمن مردم ایران هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: