شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۹:۲۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
در آغازین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،آیین اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی از لارستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور صبح امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان و مهندس اخوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل گلزار مطهر شهدای شهر لار برگزار شد.
سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در آیین اعزام این کاروان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۶۰ دانش آموز پسر لارستانی پایه متوسطه از شهر لار و بخش بیرم لارستان در قالب دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان لارستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی افزود: دانش آموزان لارستانی در این دوره از اعزام در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می یابند و از فضای متبرک و معنوی آن استفاده خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه یکی از مصادیق عملی جهاد تبیین برگزاری همین اردوهای راهیان نور می باشد تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، آشنایی با معارف دفاع مقدس و سیره عملی و سبک زندگی شهدا، معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نسل نوجوان از اهداف اصلی این اردوها می باشد.
سرهنگ افسری در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این در آبان ماه امسال،دانش آموزان  دختر لارستانی به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند، از تداوم برنامه اعزام راهیان نور دیگر اقشار تا پایان سال خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان از حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی لار،بیرم و مدیریت اردویی و گردشگری سپاه ناحیه لارستان به واسطه انجام برنامه ریزی و هماهنگی های اعزام این کاروان و همچنین همکاری معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان،کمیته خادمین شهدا، مبلغین طلبه، راویان، عناصر تأمین و تدارکات و همه دست اندرکاران این رویداد بزرگ و تاثیر گذار معنوی تشکر و قدردانی نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: