شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۳:۲۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان گفت: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت یادآور عملیات والفجر ۸ دفاع مقدس است، عملیاتی با رعایت حفاظت اطلاعات و اصل غافلگیری که دشمن را زمین گیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای گمنام بخش صحرای باغ لارستان اظهار داشت: صحنه نبرد میان حق و باطل همیشه در تاریخ وجود دارد امروز هم جهان عرصه نبرد حق و باطل است باید بنگریم که در کدام سمت تاریخ ایستاده ایم؟!

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی گفت: امروز در جهان به وضوح میتوان جبهه حق و باطل را دید، کودک کشی هایی که در غزه اتفاق می افتد جنایت های بشری که در حال اتفاق افتادن است از خوی انسانی نیز به دور است.

وی افزود: نباید بیخیال و سست باشیم وظیفه ما این است که در مسیر حق باشیم حداقل ترین کارِ امروزِ ما انزجار از رژیم کودک کش و دعا برای نصرت جبهه حق و مقاومت است، موظفیم که با هر امکانی که داریم از جبهه حق و مظلومیت فلسطین دفاع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص نزدیک شدن به قله ها عنوان داشت: انقلاب اسلامی ما از زمان پیروزی تا کنون آماج حمله و توطئه های بسیار است، رهبر انقلاب با توصیف این شرایط فرمودند که ما به سمت قله ها در حرکتیم و به قله نزدیک شده ایم. این سخن سبب قوت قلبهاست، کفر نابود خواهد شد و تمدن نوین جهانی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در فلسطین گفت: طوفان الاقصی جبهه مقاومت یادآور عملیات والفجر هشت دفاع مقدس است، کار عملیاتی که با رعایت حفاظت اطلاعات و اصل غافلگیری دشمن را زمین گیر کرد، دست یاری خدا با کسانی است که به سمت یاری کردن خدا حرکت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: