شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۲:۰۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
به همت سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری فارس
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در شیراز برگزار شد.
در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور دکتر میکائیلی ریاست سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس، دکتر علی پور معاون هماهنگ کننده و سرهنگ جمالی جانشین محترم سپاه فجر و دکتر پهلوانیان ریاست سازمان صداوسیمای فارس در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد، از برترین پژوهشگران،فناوران و نخبگان علمی استان تجلیل به عمل آمد که با درخشش پژوهشگران و نخبگان بسیجی لاری همراه بود.
در این جشنواره از پژوهشگران و نخبگان بسیجی لاری آقای مهندس علیرضا کارکن به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه هوافضا و آقای دکتر رامین خرسند به عنوان فرمانده برتر پایگاه علمی تقدیر به عمل آمد. 
گفتنی است مهندس علیرضا کارکن از چهره های شناخته شده حوزه هوافضا است که سرپرستی تیم کاوشگر فضایی دانشگاه دولتی لارستان و سرپرستی تیم ماهواره دانشجویی دانشگاه تهران(کن‌ست) و برگزیدگی دو دوره المپیاد بین المللی نجوم ناسا را در کارنامه دارد. 
همچنین دکتر رامین خرسند فرمانده پایگاه علمی یاران امام لارستان با توجه به فعالیت های چشمگیر و مؤثر علمی، برای دومین سال متوالی این عنوان را کسب نمود.
برپایی نمایشگاه سه روزه  دستاورد های برتر علمی،پژوهشی وفناورانه استان فارس و رونمایی از دو طرح برتر فناورانه هسته علمی آکوتک و بزرگترین شبکه علمی حل مسائل مردمی از دیگر برنامه های دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: