شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۹:۲۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، دوره توانمندسازی «رسم جهاد» با شرکت بیش از ۸۰ نفر از مسئولین گروه های جهادی و با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لارستان برگزار شد.
سروان پاسدار محسن چرخی مدیر بسیج سازندگی سپاه لارستان با اعلام این خبر گفت: در این دوره توانمندسازی ضمن تبادل نظر و اشتراک تجربیات در جهت بهبود خدمت رسانی و تقویت ظرفیت های اجتماعی و گروهی، برخی از الگوهای موفق انجام شده توسط گروه های جهادی ارائه شد و سرفصل های لزوم و شاخصه های کار تشکیلاتی، رسانه و الزامات آن، جهاد از منظر اسلام، مدیریت بحران در بسیج و الزامات کار عمرانی در اردوهای جهادی مورد تدریس و بازآموزی قرار گرفت.
وی در پایان تصریح کرد:شهرستان لارستان با بیش از ۱۲۰ گروه جهادی در سال های گذشته خدمات گسترده ای را در عرصه های کمک به ازدواج آسان، ساخت و تعمیر مسکن محرومین و مددجویان، توزیع بسته های حمایتی کمک مومنانه ، لوازم التحریر و تحصیلی، آزادسازی زندانیان غیر عمد ، پروژه های عام المنفعه در حوزه امنیت غذایی، آبرسانی، راه روستایی، جاده بین مزارع، ورزش، گلزارهای شهدا و شهدای گمنام، قنات و ... به جامعه هدف ارائه نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: