شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۰:۲۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
سردار سنایی راد در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن لارستان
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری در سخنرانی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه لارستان،خیل عظیم جمعیت لارستانی ها در این راهپیمایی را نشان از ایمان، اعتقاد راسخ، خودباوری و اقتدار ملت قهرمان ایران به انقلاب و رهبری امام خامنه‌ای دانست و تصریح کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی نتیجه توجهات و الطاف بیکران الهی و عنایات خاص آقا امام زمان(عج) و از برکات وجود امام راحل، مقام عظمای ولایت و هوشیاری و بصیرت مردم ولایی این منطقه است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور آحاد مردم لارستان بزرگ در این راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ادامه داد: امروز ایران اسلامی در جهان نمونه است و اگر امروز عزت، عظمت و اقتدار داریم مرهون خون مقدس شهدا و امام بزرگوار و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب هستیم.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع راهپیمایان لارستان گفت‌: مردم با وجود برخی گلایه ها غیرتمندانه پای انقلاب شان ایستاده اند و یکی از ویژگی های مشترک بین همه اقوام ما همین غیرت دینی و غیرت ملی است و در ۱۱ اسفند ماه تجلی این غیرت پای صندوق های رای خود را نشان می دهد.
 سردار رسول سنایی راد در جمع پرشور مردم لارستان ، با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اعتقادی که امام به مردم داشت رهبر معظم انقلاب نیز دارد؛ لذا ایشان مبلّغ مشارکت حداکثری است. رای مردم در نگاه دشمنان، کارکرد همان موشک را دارد و برای کشور قدرت می آورد و دشمن را به عقب می راند.
سنایی راد ادامه داد: دشمنان معادلات خود را بر اساس میزان قدرت مردم تنظیم می کنند و مشارکت یک مؤلفه قطعی قدرت است.
او در ادامه نقش معرفت دینی را در مقاومت کردن پر رنگ دانست و عنوان کرد: در انقلاب اسلامی کسانی توانستند پای حرف امام تا پیروزی بمانند که اعتقاد عمیق دینی داشتند و امام همین مردم را باور داشت.
وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان تصور می کردند می توانند کشور را هدایت کنند و از همان زمان می گفتند یک سال دیگر کار تمام است. اما الان ۴۵ سال است که حرکت این مردم ادامه پیدا کرده است.
او افزود: زمانی شبکه منوتو اعلام می کرد که ایران سفیدی برف سال آینده را نخواهد دید. اما الان خودش کجاست؟!
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا به پیشرفت های کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: به برکت انقلاب در حوزه هایی ورود کردیم که گرچه از نظر دشمنان خط قرمز بود اما نسل های مختلف بعد از انقلاب روند رو به رشد خود را ادامه دادند.
سنایی راد ادامه داد: از جمله این عرصه ها، عرصه نظامی بود و پیشرفت آن به گونه ای بوده که یک روزی کشور را به عنوان پمپ بنزین برای تامین سوخت رایگان در خلیج فارس می دیدند، اما امروز در دریای سرخ نگران پژواک انقلاب اسلامی هستند.
مردم لارستان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی، با آرمان های انقلاب بیعتی دوباره کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: