کد خبر: ۱۷۱۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
شهیدی که 28 سال قبل به عنوان شهید جاوید الاثر دوران دفاع مقدس شناخته شده بود، در نهایت امروز پس از سالها چهره خود را به خانواده اش نمایان کرد و سرانجام شهید جواد زارع بار دیگر خانه پدریش را سرشار از شادی و شوق کرد.
به گزارش کنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس پیکرشهید جواد زارع از روستای معزآباد گورگیر از توابع بخش مرکزی خرامه به زودی به زادگاهش باز خواهد گشت.
از این که بعد از 28 سال با چند استخوان برگشته ای نشانه اش به جز معجزه چیزی نمی تواند باشد؛ آمدنت برای محکم تر شدن ریشه انقلاب است. خون و استخوان هایت برای این مملکت برکت است و این تازه یک گوشه از معجزات است.
هنوز یکسال از آمدن دو پرستوی گمنام به خرامه نگذشته که آمدن پرستویی دیگر در شهر حضرت زهرا(س)، آمدن جوانی از تبار علی اکبر(ع)؛ حال و هوای شهر را دگرگون کرد.



جوانان در مسیر تشییع شهید به استقبال او می رفتند و با اشک شوق به او خوش آمد می گفتند . آری دیدم آن پیرزن که در روستای آبشور در نبودن مادر این شهید با اشک ها و لالایی هایش چه عاشقانه از فرزند پرافتخار دیارمان پذیرایی می کرد.
هرگز دستهای پرمهر مردم روستای شهرک ایثار که بر روی تابوت پاک شهید کشیده می شد و شعار های که مردم روستای معزآباد جابری برای استقبال شهید عزیز می گفتند: " حسین حسین شعار ماست ،شهادت افتخار ماست" فراموش نمی کنم.
 نگاه منتظر مردم روستای "معزآباد گورگیر" محل زادگاه شهید، که با اشک، گل و صلوات به جوان همیشه قهرمان خود "جواد زارع "خوش آمد می گفتند و آنجا که پدر تو را در آغوش گرفت و زیر لب می گفت: "سلام، پسرم بوی کربلا و حسین می دهی ای کاش مادرت زنده بود می دید که چه قهرمانانه و با افتخار برگشتی"  را هرگز از یاد نخواهم برد.

راستی انگار همین دیروز بود 14 تیر ماه سال 64 که از خانه و خانواده خداحافظي كردی و رفتی، چقدر زود 28 سال گذشت و با آمدنت عطر شهادت کوچه و خیابان‌های بشهر خرامه را معطر کرد.
«در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود!» خوشا بحال انانکه با دادن خون همه بود و نبود را از آن خود کردند و تا ابد عند ربهم یرزقونند اللهم رزقنا شهادت فی سبیل الله




شهید جواد زارع در سال 1350 در روستای معزآباد گورگیر از روستاهای شهرستان خرامه فارس دیده به جهان گشود. با آنكه فقط چهارده سال داشت، در آغاز نوجواني سه مرحله به جبهه رفت، در مرحله اول و دوم در كردستان خدمت كرد و در مرحله سوم به دشت عباس اعزام گرديد و در عمليات قدس(3) شركت نمود. او در تاريخ 14/4/1364 از خانه و خانواده خداحافظي كرد و در تاريخ 20/4/1364 مفقودالاثر گرديد.
مهدی کشاورز
/2242224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:37 - 1392/08/14
0
0
سلام.خسته نباشيد....
ايام سوكواري سيدالشهدا را به شما دوست عزيز تسليت عرض ميكنم.....
ابم....منتظرم....www.tmebh.blogf.com
حسن رحمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:45 - 1392/08/27
0
0
با سلام
شما را با اسم کنگره سرداران لینک کردیم
منتظر حضور شما هستیم
با تشکر
313yar-mahdi.blogfa.com
نام:
ایمیل:
* نظر: