کد خبر: ۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
"میهمان ملکوت" مروری بر 141 شهید روحانی استان آذربایجان شرقی، توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "میهمان ملکوت" اثر تازه ‌نشر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی است که با همکاری کنگره شهدای روحانی آذربایجان شرقی به چاپ رسیده‌است.

این کتاب به زندگینامه ۱۴۱ شهید روحانی و طلبه استان آذربایجان شرقی می‌پردازد.
 
 شهیدان قاضی طباطبایی (شهید محراب)، آیت‌الله مدنی و شیخ محمد خیابانی از شهیدانی‌اند که این کتاب زندگینامه‌های آنان را ثبت کرده‌است.
 
میهمان ملکوت در ۶ فصل تحت عنوان‌های آفتاب نیم‌روز تبریز، اوج کمال، فرزند ایران، آرامش موج، تفنگ بی‌خاصیت و میان نی‌ها تدوین شده است.
 
سعید عباس‌زاده، نویسنده میهمان ملکوت، زندگینامه هر یک از شهیدان روحانی را در زیر یک عنوان مشخص و به همراه خاطره‌ای از آن شهید بیان کرده‌است. این کتاب را تصاویری از هر شهید روحانی به پایان می‌برد.
 
انتشارات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با همکاری انتشارات کنگره شهدای روحانی آذربایجان شرقی کتاب میهمان ملکوت را با شمارگان دو هزار نسخه، در ۶۸۰ صفحه، قطع رقعی و به قیمت ۱۸۰‌ هزار ریال منتشر کرده‌است.
نام:
ایمیل:
* نظر: