کد خبر: ۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: عزت و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهداست و 22 بهمن‌ماه نیز گشایش خداوند برای ملت ایران بود.
به گزارش کنگره سرداران و 14600 شهید به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌ اکبرنژاد، فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از گشایش‌های تاریخ بشریت بود، گفت: این انقلاب از انقلاب‌های بزرگ دنیاست که هم‌اکنون از سر سفره آن بهره‌مند بوده و هستیم، البته شهدا نیز به طور کامل از این سفر استفاده کردند.

وی ادامه داد: شهدا توانستند با اهدای خون خود با از خودگذشتگی و ایثار دستاوردهای بزرگی را رقم بزنند و برای همیشه جاوید و زنده بمانند.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) با تاکید بر اینکه هرچند در انقلاب اسلامی همه اجانب و نیروهای استکباری دنیا مقابل ایران بسیج شدند، ولی همیشه دست خدا با ما بود، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم نیز اشاره دارند که اگر خداوند بخواهد کسی را حمایت کند هیچ‌کس توان مقابله با آن را ندارد و اگر بخواهد کسی را ذلیل و خوار کند کسی نمی‌تواند آن را بلند کرده و از ذلت به عزت برساند و این مهم در مقاطع مختلف تاریخ ایران و اسلام به فراوانی دیده شده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در دوره قاجاریه، ایران بالاترین ذلت‌ها را دید، ولی در 22 بهمن‌ماه با گشایش عظیمی که خداوند ایجاد کرد امروزه با عزت، سربلندی، اقتدار و صلابت در مقابل تمام کفر و استکبار ایستاده‌ایم و راه خود را ادامه می‌دهیم.

سردار اکبرنژاد با اشاره به اینکه بزرگترین سلامتی یک جامعه امنیت آن است، گفت: در سایه امنیت است که می‌توان امورات زندگی و خانوداه را به راحتی و در آسایش پیگیری و تأمین کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: