کد خبر: ۲۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
امام جمعه موقت تهران گفت: هرکس مقاوم باشد خدا با اوست و همیشه پیروزی با خدا و جبهه حق است.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جلسه اخلاق ویژه فرماندهان و مسئولین ستاد نیروی زمینی سپاه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سالن همایش فرهنگی ستاد نزسا برگزار شد.

حجت‌الاسلام صدیقی طی سخنانی در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با تفسیر آیات 249 تا 251 سوره بقره به مسئله تشکیل حکومت پرداخت و گفت: مبارزه با طاغوت هزینه دارد، جانبازی می‌خواهد و با رفاه‌طلبی نمی‌شود با طاغوت مبارزه کرد.

وی نقش رهبری را در تشکیل حکومت الهی اساسی خواند و گفت: همانگونه که در قرآن کریم تصریح شده است آن‌هایی که دل خاشع دارند ولایت‌مدارند و آن‌هایی که سنگ‌دل هستند هرگز ولایت الهی را نمی‌پذیرند.

امام جمعه موقت تهران توان جسمی و توان علمی را دو شرط اساسی رهبری طبق آیات قرآن خواند و افزود: در حالی که قائم مقام رهبری شخص دیگری انتخاب شده بود، اما خواست خداوند چیز دیگری بود؛ کما اینکه حضرت آیت الله بهاءالدینی فرموده بودند "اگر خیری باشد در سیّد علی است".

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر وجود نشانه‌هایی در رهبران الهی به برخی از نشانه‌ها در رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: آنقدر قرائن و شواهد وجود دارد که انسان به آرامش و یقین می رسد که این رهبر الهی است.

وی افزود: شک نکنید که خداوند خودش ایشان (مقام معظم رهبری) را برگزیده است؛ چراکه هم انرژی ایشان فوق همه است و در برابر همه طوفان‌ها و فتنه‌ها و از نظر علمی، بینش و بصیرت نیز بالاتر از دیگران هستند.

امام جمعه موقت تهران روح مالامال از صبر و استقامت، ثبات قدم در خط ولایت و استمداد الهی برای غلبه بر دشمن را سه ویژگی پاسداران دین خواند و اذعان کرد: هرکس مقاوم باشد خدا با اوست و همیشه پیروزی با خدا و جبهه حق است.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به اتفاقات جشنواره فیلم فجر گفت: اگرچه با عدد کم، اما باید مردانه در صحنه باشیم وگرنه فساد جامعه را فرا خواهد گرفت.

این استاد اخلاق در پایان با تبریک اعطای نشان فتح یک به فرمانده نیروی زمینی سپاه، خاطرنشان کرد: خداوند وعده‌های بسیاری به شما داده است که پیروزی نظامی یکی از آن‌هاست و باید در انتظار تحقق مابقی وعده‌ها باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: