کد خبر: ۲۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
هرگز کسانی را که ندانسته و نسنجیده سخنانی بر ضد جمهوری اسلامی می زنند را نخواهم بخشید، و آنان هستند که خون شهیدانمان را پایمال می کنند.
بسم الله الرحمن الرحیم
«الذین آمنو و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون: آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت نمودند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند، آنها را را در نزد خدا مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالم اند». (سوره توبه آیه 20)
«کسانی که به پروردگارشان ایمان آوردند و برای برقراری دین الله از دیارشان هجرت می کنند و برای بقاء و پایداری قرآن با جان و مالشان در راه خدا جهاد می کنند، بزرگترین درجه و مقام را نزد خداوند کریم دارند. آنچه از دنیا است فانی است و آنچه برای خدا تقدیم می گردد باقی و ابدی است و این شهدا زنده هستند در پیشگاه خدای تبارک و تعالی». (امام خمینی)
سپاس خداوند متعال را که یاری مان کرد که بتوانیم حکومت ضد خدایی  پهلوی را سرنگون و حکومت جمهوری اسللامی را بنیان سازیم.
با درود فراوان به روان پاک شهدای به خون خفته راه حق و قرآن و اسلام و با سلام به امام امت خمینی بت شکن.
چند سخنی را بعنوان وصیت نامه به روی کاغذ می آورم و این فقط قطره ای از دریای راز و نیازم است با شما ها که این وصیتنامه را می خوانید.
با سلام بر پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهران، سخنم را آغاز می کنم. پدر و مادر عزیزم! اگر خداوند متعال کشته شدنم را شهادت در راه خویش قرار داد، از شما می خواهم که هیچ ناراحت نشوید و گریه نکنید، و اگر خواستید گریه کنید برای امام حسین علیه السلام گریه کنید. چون اگر برای من گریه کنید، دشمنان اسلام را خوشحال می کنید و بدانید راهی را که فرزندتان پیموده، راه امام حسین(ع) است و اگر می خواهید راه مرا ادامه دهید باید زینب وار عمل کنید و پیامم را، که همان پیام اسلام است، به گوش همه جهانیان برسانید، و اگر که می خواهید روح من شاد باشد گوش به حرف دشمنان اسلام ندهید و همیشه گوش به حرف امام امت خمینی بت شکن دهید که حرف او همانا گفته اسلام و قرآن است. به شما نصیحت می کنم که قرآن بخوانید و به آن عمل کنید و کسانی که با روحانیت مخالفت می کنند، مخالفت کنید؛ زیرا آنان دشمنان اسلام اند. و من هرگز کسانی را که ندانسته و نسنجیده سخنانی بر ضد جمهوری اسلامی می زنند را نخواهم بخشید، و آنان هستند که خون شهیدانمان را پایمال می کنند.
وصیت می نمایم که برادر کوچکم... را طوری تربیت کنید که در آیند ه فردی مثمر ثمر برای این انقلاب باشد. 
پدر و مادر عزیزم! در طول این مدت زندگی نتوانستم دین خود را به شما ادا کنم، از شما می خواهم که حلالم کنید.
برادران و خواهرانم و اقوام و خویشان! هر کدام از من بدی دیدید حلالم کنید. با کشته شدنم همگی استوارتر و محکم تر باشید و راهتان را با اتکا به الله بپیمایید و از هیچ قدرتی نترسید؛ و هر قدرتی جز قدرت الله نابود شدنی است.
از کلیه ملت مسلمان ایران خصوصاً جوانان و نوجوانان می خواهم که مسجد ها را خالی نکنند تا به استکبار جهانی بفهمانیم که براستی از خون هر شهید صدها نفر به پا می خیزند و راه او را ادامه می دهند. و شعار همیشگی «خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار» یادتان نرود.
به امید پیروزی تمام مستضعفین جهان به رهبری امام خمینی و برقراری حکومت جهانی عدل حضرت مهدی(عج).
نابود باد استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و شوروی.
تا بانگ لااله الااالله و محمد رسول الله در جهان طنین نیافکند، مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ما هم هستیم. (امام خمینی) 
آن عاشقان شرزه که با شب نزیستند
رفتند و شهر خفته ندانست، کیستند  
ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عُِرض خود می بری و زحمت ما می داری

«خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»
والسلام
حسین مشفق
شهید حسین مشفق متولد:ماه محرم 1343 بوده است. که درمحرم 1361 درعملیات محرم درتپه شرهانی به فیض عظمای شهادت نائل گشت.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: